Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

Καλησπέρα σας κύριοι

Είναι αλήθεια πως είμαι φτωχός στην τσέπη, αλλά όχι στο μυαλό.
Μπορεί κύριοι να έχετε πολλά λεφτά αλλά φαίνεται πως έχετε ξεφύγει.
Κύριε πρόεδρε έχω την εντύπωση πως κάποιοι συνεργάτες σας στο ΔΣ της ομάδας δεν έχουν καταλάβει το ρόλο τους. Δεν πίστευα πως θα έφταναν στο σημείο να απειλούν και να παριστάνουν τους νταήδες επειδή δεν τους αρέσουν αυτά που γράφουμε.
Τέλος χρόνου και τέλος ανοχής.
Ο ΛΗΛΑΣ δεν ανήκει σε κανέναν και κανείς δεν έχει δικαίωμα να μας κλείσει το στόμα.
Παρουσία σας, ο συνεργάτης σας, είπε πως θα φάω το ξύλο μου ....
μ΄ αυτά που γράφω. Το έχει ξαναπεί αυτό, αλλά τώρα δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι. 
Ο ίδιος κύριος όταν μου τηλεφώνησε για να μου πει πως ο κ. Κικίδης λέει ψέματα μου είπε να του πω να φορέσει φουστίτσα!!!! Φυσικά δεν τα έγραψα όσα μου είπε, ούτε είχα γράψει όσα είπε ο κ. Κικίδης. Κύριε πρόεδρε τα ξέρετε όλα. Εγώ δεν έγραψα ποτέ κάτι το οποίο θα μπορούσε κάποιο μέλος του ΔΣ να το διαψεύσει. Δεν σας φταίω εγώ αν κάποιοι βρίζουν και μιλάνε για φουστίτσες και την άλλη μέρα τα ξεχνούν όλα.
Κύριε πρόεδρε, όχι μισόλογα. Ξέρετε όλοι σας τι είπατε. Δεν σας φταίω εγώ.
Ανέχθηκα πολλά, αλλά μέχρι εδώ. 
Δεν σας χαρακτήρισα εγώ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ.
Δεν σας χαρακτήρισα εγώ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ.
Δεν είπα εγώ πως κάποιοι ΦΟΡΑΤΕ ΦΟΥΣΤΙΤΣΕΣ.
Αυτά τα είπανε άνθρωποι της οικογένειας του ΛΗΛΑ και τα ξέρετε καλά.
Κύριε πρόεδρε, λυπάμαι ειλικρινά, αλλά αυτή την φορά δεν μπορώ να κλείσω το στόμα μου για το καλό της ομάδας.
Εγώ δεν βρίζω, δεν απειλώ και δεν συκοφαντώ.
Θα συνεχίσω να γράφω αλήθειες και όχι αυτά που θέλουν κάποιοι κύριοι.
Και κάτι τελευταίο. Ας μη σκορπάνε κάποιοι τα λεφτά τους. Ας τα κρατήσουν για να πληρώνουν εκεί που γουστάρουν. Δικαίωμά τους. Εγώ δεν προσφέρω ποτέ δωρεάν τις υπηρεσίες μου, αλλά δεν γράφω αυτά που ο καθένας θέλει.
Καλή σας νύχτα.