Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

Καλησπέρα σας

Θέλω να στείλω την καλησπέρα μου σε κάποιους ανθρώπους με τους οποίους έχω συνεργασθεί στο πρόσφατο παρελθόν και να τους πω πως δεν έχουν καμία υποχρέωση απέναντί μου, ούτε ηθική, ούτε υλική και πως μπορούν άνετα να προχωρήσουν στις όποιες συνεργασίες θέλουν και με όποιους θέλουν.
Δεν θέλω για κανέναν λόγο να σταθώ εμπόδιο στα συμφέροντά τους και στην όποια εξέλιξή τους.
Γνωρίζουν καλά πως γνωρίζω τα πάντα. Γνωρίζω και τα πριν και τα τώρα και τα μετά, αλλά μικρή σημασία έχει. Ούτε μίλησα ούτε θα μιλήσω γι΄ αυτά που....
ξέρω. Δεν συνηθίζω να δίνω συνεργάτες μου και δεν πιστεύω πως ότι έκαναν το έκαναν με στόχο να κάνουν ζημιά.
Χρειαζόταν την δυναμική του apopsignomi και αυτό ήταν όλο. Ήξεραν όμως την  δική μας άποψη έπρεπε να την σεβαστούν. Τέλος.
Τους εύχομαι μέσα από την καρδιά μου τα καλύτερα και να ξέρουν πως το εννοώ.