Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

Μια ιστορία θα σας πω.....

Γι  αυτούς που προσπαθούν να μας πείσουν, πως ακόμη και τα ροζ σκάνδαλα μπορεί να μην είναι ροζ, όταν μιλάμε για ενήλικες, θα γράψουμε μια ιστορία.
Έχουμε μια ομάδα τσουβαλοδρομίας γυναικών. Μη μου πείτε πως δεν υπάρχει. Αν δεν υπάρχει, την δημιουργούμε τώρα για να έχουμε να γράφουμε.
Λοιπόν σ΄ αυτή την ομάδα συμμετέχουν κάποιες κοπέλες και μεταξύ τους και η κόρη μου.
Μια μέρα τηλεφωνεί ο προπονητής των Εθνικών ομάδων....
τσουβαλοδρομίας και μας λέει να στείλουμε 3 αθλήτριες για να δοκιμασθούν στην Εθνική.
Πως θα γίνει η επιλογή των τριών κοριτσιών;
Αν αυτός που θα πάρει την απόφαση να στείλει 3 αθλήτριες είμαι εγώ, τι θα κάνω;
Θα είμαι εντάξει αν επιλέξω η 1 από τις 3 να είναι η κόρη μου;
Πόσο μαλάκας θα είμαι αν το κάνω αυτό και την ίδια ώρα γράφω στο fb πως κλήθηκαν στην Εθνική η κόρη μου και δύο ακόμη κοπέλες της ομάδας μας;
Δεν κλήθηκαν ρε μαλάκα, θα μου πει ο φίλος μου ο Βασίλης, αλλά τις έστειλες εσύ. Θα μου το πει και θα έχει δίκιο.
Λοιπόν για να τελειώνουμε. Για να μην έχουμε γενικώς τσουβαλοδρομίες, πάρτε ΟΛΟΙ δρόμο, γιατί τα χειρότερα έρχονται. Δεν τελείωσε το θέμα, επειδή παραιτήθηκε ο ένας.
Δεν έχετε δει τίποτα ακόμη.