Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Μπερδευτηκες;

Έχεις δίκιο καλέ μου άνθρωπε. Ακούς πολλά, διαβάζεις πολλά και δεν ξέρεις τι να πρωτοπιστεψεις. 
Μην πιστεύεις τίποτα. Άσε το χρόνο να δείξει τι θα συμβεί σε περίπου 1 μήνα. 
Σ' ότι μ' αφορά, τα έχω γράψει όλα. Δεν είμαι πλέον παιδί και δεν φιλοδοξώ να ξεκινήσω...
κάτι, μόνο και μόνο για να έχω στα χέρια μου ένα μικρόφωνο ή για να "γεμίσω"  μια οθόνη τηλεόρασης. 
Αυτό που κάνω ελεύθερα, όποτε και όπως γουστάρω με γεμίζει. 
Καλέ μου άνθρωπε, ας λέει ο καθένας τα δικά του. Για τα ΜΜΕ θα είναι η χειρότερη εποχή.  Ο κόσμος βαρέθηκε. Οι επαγγελματίες "δεν φτάνουν"  για να ρίξουν τροφή στην αγέλη. Η αγέλη έχει ψώνιο αλλά το κάθε ΜΜΕ με ψώνιο δεν μπορεί να σταθεί.  Μοιραία θα δούμε κάποια κόλπα με τα οποία ίσως παρηγορηθουν όλοι. 
Έχω άλλες απόψεις και δεν θα μπορούσα να προσφέρω κάτι ως μέλος της αγέλης. 
Οι άλλοι θα βρούνε την λύση. Θα τα ξεχάσουν όλα και θα φτιάξουν πάλι την παρέα τους, για να συνεχίσουν αυτό που γουστάρουν. 
Φυσικά θα φάνε και τις σάρκες τους.  Αυτό δεν θα είναι καινούργιο.
Με λίγα λόγια η αγέλη προχωράει κι εγώ θα μείνω πίσω, κουρασμένος,  απλά για να καταγράφω τις απώλειες που σίγουρα θα υπάρχουν και αυτή την φορά, αλλά και τις κωλοτούμπες γενικώς.