Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Μήνυμα

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση να ευχηθώ στα παπαγαλάκια, αφού μου κρατούν συντροφιά όλα αυτά τα χρόνια και προσπαθούν να μπούνε στο μυαλό μου για να καταλάβουν κάποια πράγματα. 
Λοιπόν για να μην έχετε ανησυχίες αυτές τις....
μέρες, σας γράφω πως κανείς δεν μου έκλεισε το στόμα. 
Από τον λαιμό κι επάνω έχω θέμα. 
Ειδικά ο εγκέφαλός μου λειτουργεί χωρίς έλεγχο από την τσέπη μου και έτσι κανείς δεν μπορεί να μας κάνει να το βουλωσουμε. 
Είναι αλήθεια πως κάποιους που τους εκτιμουμε δεν τους χαριζουμε, αλλά τους αντιμετωπιζουμε με περισσότερο σεβασμό, γιατί "ξέρουν" το ποδόσφαιρο, καλύτερα από τον καθένα. Αυτά όμως τα έχουμε γράψει πολλές φορές. 
Λοιπόν επειδή από βουλωμα δεν καταλαβαίνω, θα το διαπιστώσουν τα παπαγαλάκια μετά το Πάσχα. 
Αν ξέρουν κάτι παραπάνω τα παπαγαλάκια να μας δώσουν όνομα και διεύθυνση να πάμε για εισπραξη......
Εμείς δεν θα γίνουμε φιλανθρωπικό ίδρυμα, αλλά όχι ν'  ακούμε πως μας βουλωσαν το στόμα. 
Φιλάκια