Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

Ο κ. Αλαφάκης

 Φίλες και φίλοι δεν γνωρίζω καλά τον κ. Αλαφάκη, αλλά δεν χρειάσθηκε να ψάξω και ιδιαίτερα για να συγκεντρώσω πληροφορίες.
Μπορεί καφέ να μην έχουμε πιει ποτέ μαζί, αλλά τον έχω ξεχωρίσει και θεωρώ τυχερό τον κ. Παπακωνσταντίνου που έχει συνεργάτη του στην ΕΠΣΕ τον κύριο Αλαφάκη.
Στον κύριο Αλαφάκη χρωστάω κάτι και πρέπει να κλείσω αυτό το κεφάλαιο.
Κάποτε είχαμε συναντηθεί στο γήπεδο σ΄ ένα αγώνα πρωταθλήματος υποδομών....
και μου ζήτησε να ξαναδώ το θέμα με την κυρία Βελή και τα σχόλιά μου.
Κύριε Αλαφάκη, ο χρόνος φέρνει τα πάνω κάτω και η κυρία Βελή είναι πλέον μέλος του ΔΣ του ΛΗΛΑ Βασιλικού.
Είναι δηλαδή στην διοίκηση της ομάδας της πόλης που διαμένω και μεγαλώνω τα παιδιά μου.
Επειδή σας εκτιμώ πολύ, θα χαρώ να πιούμε έναν καφέ στο ωραίο Λευκαντί μαζί. Ελάτε να μιλήσουμε από καρδιάς και αυτό επειδή σας εκτιμώ.
Αν μας τιμήσει κι ο πρόεδρος κ. Παπακωνσταντίνου, αλλά και ο κ. Ελευθεριάδης θα είναι χαρά μου.
Σας περιμένω