Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

Μήνυμα

Ο κύριος ο οποίος απειλεί μέσα από το chat των φίλων του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, ξεχνάει πολύ εύκολα.
Λυπάμαι πραγματικά, γιατί κάποτε ήταν δίπλα μου στους αγώνες της ομάδας.
Έχει τρέλα με την ομάδα. Έχει τον δικό του τρόπο, αλλά πρέπει να δίνει το δικαίωμα στους άλλους να έχουν τον δικό τους τρόπο.
Δεν φοβάμαι κύριε. Θα καταλάβεις αργά κάποια πράγματα.
Βρες ένα ψέμα που έχω γράψει και μετά να βρίσεις και να πεις ....
ότι θέλεις.
Βρες κάποιο υβριστικό μου σχόλιο για την ομάδα και να σου ζητήσω συγνώμη.
Σ΄ αρέσει να σου λένε ψέματα;
Για ποια 50άρικα μιλάς;
Εκεί έχεις μείνει;
Κάποιοι πληρώνουν καλά για να κουκουλώσουν την αλήθεια.
Θέλεις να μας δουλεύουν ψιλό γαζί;
Θέλεις να παίζουν με το όνομα του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ;
Δεν κάνω κατινιές στα καφέ, ούτε στα chat.
Γράφω στο δικό μου blog και έχω την ευθύνη.
Όταν άνοιγες τις πόρτες και έβαζες τον ύμνο της Χαλκίδας, εγώ άφηνα ανοιχτή την κάμερα για να καταγράφει και το έπαιζα στην tv.
Είδες τι κατάφεραν κάποιοι σήμερα;
Κατάφεραν να διώξουν τους πάντες από το γήπεδο και να έχουν δίπλα τους αυτούς που πραγματικά εισπράττουν έστω και το 50άρικο από τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Συνέχισε να απειλείς και να με βρίζεις. Όταν καταλάβεις το λάθος σου, θα καταλάβεις πολλά.
Δεν ξεχωρίζω τους φίλους του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ σε καλούς και κακούς, ούτε σε αλήτες και μάγκες.
Έχω μάθει να θεωρώ χρήσιμο τον καθένα. Στο κάτω κάτω κάποτε,τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ  στο Πέραμα, στο Κερατσίνι, στην Μάνδρα και αλλού, μόνο αυτοί που τους χαρακτηρίζουν τρελούς τον ακολουθούσαν.
Αγαπητέ κύριε, μπορείς να συνεχίσεις, αλλά έτσι δεν θα δεις ποτέ την αλήθεια.