Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

Δημήτρης Δεμερτζής

Σήμερα, το Διοικητικό Πρωτοδικείο Χαλκίδας με απόφασή του απορρίπτει την ένστασή  μου για 2 μόλις έγκυρα ψηφοδέλτια. Η μη εκλογή μου δεν είναι αποτέλεσμα μιας απόφασης δικαστηρίου, αλλά ενός κακού και άδικου εκλογικού νόμου.... 

Έτσι κλείνει αυτός ο κύκλος, αποκομίζοντας χρησιμότατες εμπειρίες και γνώσεις, γνωρίζοντας αξιόλογους και υπέροχους ανθρώπους. Για εμένα όλοι οι αρχικοί μου στόχοι επιτεύχθησαν. Μάταιο να μπει κανείς σε λεπτομέρειες.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους βοήθησαν τον συνδυασμό μας, εμένα προσωπικά και την Ελενα Βάκα να γίνει Δήμαρχος όλων των Χαλκιδέων.
Να ενημερώσω τους ανησυχούντες πως διατηρώ άριστες σχέσεις με όλους τους συνυποψηφίους μου και αυτό ήταν στόχος από την αρχή για μένα. 
Ευχαριστώ την κα Δήμαρχο που με συμπεριέλαβε στο ψηφοδέλτιο της και θα την βοηθήσω όπως μπορώ να πετύχει τους στόχους της αλλάζοντας την καθημερινότητα των συνδημοτών μας.
Τέλος για όλους όσους έχουν  εξουσία να υπενθυμίσω τα λόγια του Αριστοτέλη που λέει πως "Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των άνισων".