Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Καλή σου μέρα φίλε και να ξέρεις πως μπορεί να μην βρήκαμε τον τρόπο να συνεργαστούμε, αλλά δεν πειράζει. Εμείς δεν κρατάμε κακία σε κανέναν και για κανένα λόγο. 
Οι άνθρωποι όμως επικοινωνούν και συζητάνε τα πάντα και δεν είναι σωστό να παίζουμε κρυφτούλι.
Εγώ να ξέρεις πως θα είμαι εδώ και η πόρτα μου θα είναι πάντα ανοιχτή.
Μπορεί να έχεις τα δικά σου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ....πως πρέπει να δημιουργείς προβλήματα σε ανθρώπους που δεν σου έφταιξαν σε τίποτα.
Να ξέρεις πως δεν πρέπει να πιστεύεις τα όσα σου λένε άλλοι.
Να τους ακούς όλους, αλλά να ψάχνεις τα πάντα και να μην "καταδικάζεις" κανέναν με τόση ευκολία.
Θα διαπιστώσεις πως ο μπάρμπα Στέλιος, δεν θα είναι με τους χαμένους αυτής της ιστορίας, αφού έτσι κι αλλιώς δεν πέφτει εύκολα σε παγίδες.
Σου εύχομαι τα καλύτερα και να μην ξεχνάς ποτέ πως μόνος σου έδωσες ένα ραντεβού, στο οποίο δεν εμφανίσθηκες ποτέ.
Εγώ ήμουν και θα είμαι εδώ. Όταν αποφασίσεις να είσαι κι εσύ, "ίσως να συναντηθούμε".