Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ


Καλησπερα κυριε Γκαρα για να σας λυσω λοιπον ολες τις αποριες σας σας ενημερωνω πως δεν εχω καποια σχεση πλεον ως προπονητης στην ομαδα του Αστερα Δροσιας καθως εδω και δυο εβδομαδες αποχωρησα απο το συγκεκριμενο ποστο καθως αποδεχτηκα την προταση του Μανδραικου ως συνεργατης του κ . Αυλωνιτη. Κατα δευτερον δεν ειμαι μανατζερ αφου η επαγγελματικη μου ιδιωτητα ειναι Καθηγητης Φυσικης Αγωγης με ειδικοτητα την προπονητικη ....
ποδοσφαιρου. Επειτα θα σας πω πως ο εν λογο αθλητης ειναι στα χερια μου τα τελευταια 4 χρονια... αυτο και μονο μας εχει αναπτυξει μια σχεση σεβασμου ο ενας στο προσωπο του αλλου και μια τετοια περιοδο ημαστε σε καθημερινη επικοινωνια για το ποδοσφαιρικο του μελλον καθως εγω σαν προπονητης του θελω το καλο και μονον του αθλητη , φυσικα και υπαρχει ο πατερας του παιδιου που θελει το καλο του γιου του οπως ολοι οι γονεις του κοσμου..Δεν επηρεαζω κανενος τις αποφασεις δεν αναλυω τυχον προτασεις ομαδων . Μονο προσπαθω οσο μπορω αν μπορω και εγω απτην πλευρα μου να βοηθησω για το καλο του παιδιου. Οσον αφορα τις κοντρες που αναφερατε δεν με απασχολουν γιατι εγω προσωπικα θεωρω πως δεν εχω κατι τετοιο στην καθημερινοτητα μου, ποσο μαλλον για ομαδες και ειδικα μεταξυ αυτης που ανδρωθικα ποδοσφαιρικα τον ΑΠΚΟ και αυτης που πετυχα επαγγελματικα τον ΑΣΤΕΡΑ !! Αναφερατε πως ενοχληθηκα και σας διαβεβαιωνω πως δεν ενοχληθηκα καθολου απλα εκανα μια αναφορα των πραγματων που εχουν γινει...Κουβεντα εγινε σε πολυ καλο και ζεστο κλιμα...Διαθεση υπαρχει και απο τις δυο πλευρες να συνεργαστουν...Αλλα η μεταγραφη ακομα δεν εχει ολοκληρωθει καθως υπαρχουν κιαλλες ομαδες που εχουν δειξει ενδιαφερον για τον παικτη ο οποιος μαζι με τον πατερα του της μελεταει προσεκτικα αυτο ειναι ολο. Οτι ενδιαφερεται ομως η μεγαλη ομαδα του χωριου μας ειναι πολυ θετικο και πολυ ελκυστικο για τον νεαρο ποδοσφαιριστη. Τελος να σας αναφερω πως ειχατε δικιο πως δεν ηταν δικη σας ειδηση αλλα αναδημοσιευση αρθρου της σελιδας της ομαδας του ΑΠΚΟ Δροσιας. Καλη σας μερα και ευχαριστω για τον χρονο σας.