Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

Βαγγέλη μου!!

Δεν σε ξεχνώ αφού με προκαλείς!!!
Την επόμενη εβδομάδα ζήτησα να επισκεφθώ τον αρμόδιο για τις εγκρίσεις των φωτοβολταϊκων, γιατί ¨εκοψαν¨ μια πολύ καλή μου φίλη, ενώ σε άλλους έδωσαν πολλές εγκρίσεις!!!
Τι είχαν παραπάνω αυτοί Βαγγέλη μου;
Και κάτι ακόμη. Δεν υπάρχουν προσωπικά δεδομένα σ΄ αυτά τα θέματα.
Εγώ τις απαντήσεις που θα πάρω θα τις δημοσιοποιήσω για να γνωρίζουν όλοι στην περιοχή του Δήμου Κύμης -Αλιβερίου, για να ....
ξέρουν πως κάποιοι φωνάζουν για τους δικούς τους λόγους και για να ασκούν πιέσεις και να εξυπηρετούν τα συμφέροντά τους.
Εκεί στο Δήμο Κύμης Αλιβερίου, σας έχω και μια έκπληξη. Όταν τελειώσω κάποια ρεπορτάζ όπως αυτό με την ΔΕΗ, ένα με τα μαϊμου παραστατικά τραπεζών και άλλα, θα κυκλοφορήσω μια εφημερίδα και θα την μοιράσω δωρεάν πόρτα πόρτα.
Τότε θα καταλάβουν όλοι πως την αλήθεια δεν μπορεί να την κρύψει κανείς.