Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

Σας ευχαριστώ κύριε.

Σας ευχαριστώ αγαπητέ κύριε για το ενδιαφέρον και τις συμβουλές σας, αλλά δεν θα τις χρειαστώ. Αν με διάβαζες τακτικά θα ήξερες πως δεν περιμένω από κανέναν ν΄ ακούσω ευχαριστώ. Γράφω την άποψή μου κι αν κάτι δεν το πιστεύω δεν θα το στηρίξω ποτέ, όσα χρήματα κι αν μου....
δώσουν.
Προτιμώ να με κεράσουν ένα καφέ αυτοί που τους πιστεύω, παρά να τα πάρω για να στηρίξω κάτι που είναι ψεύτικο ή εξυπηρετεί συμφέροντα άλλων.
Αγαπητέ κύριε, στις εκλογές πρότεινα να ψηφίσουν Αναγνωστάκη. Τον έχετε για πλούσιο; Είχε περισσότερα από τους άλλους υποψηφίους;
Τέλος πάντων. Θέλω να ξέρετε αγαπητέ κύριε, πως σε κάποιους είμαι χρήσιμος και μπορεί να θέλουν να μ΄ εκμεταλλευθούν. Θα το πετύχουν μόνο επειδή το θέλω εγώ. Δεν είμαι χαζός ούτε αφελής.
Εδώ γράφω την άποψή μου και αυτό που γουστάρω.