Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ

Εμένα ο καθένας μπορεί να με παρεξηγήσει και φυσικά να με κατηγορήσει, επειδή δεν συμφωνεί με αυτά που γράφω.
Να εξηγηθώ όμως. Θέλω να είμαι ειλικρινής με τους ανθρώπους που εκτιμώ και σέβομαι. Δεν θέλω να μου λένε την μισή αλήθεια και μάλιστα τη στιγμή που .....
ξέρουν πως ξέρω. Εγώ δεν θα πάω κόντρα ούτε στον κ. Στούπα, ούτε στον κ. Γκαλούφα και αυτό το γνωρίζουν. Αν μπορούσα να βοηθήσω, θα το είχα κάνει κι ας μας χωρίζει μεγάλη απόσταση.
Θέλω όμως να γράψω κάτι. Δεν μπορώ να γράφω τη μισή αλήθεια, ειδικά όταν κάποιοι τύποι με προκαλούν. Αυτό έκανα και όταν ''χτυπούσαν'' τον Γκαλούφα, αυτό κι όταν ''χτυπούσαν'' τον Πριόνα ή όποιον άλλον και αυτό θα συνεχίσω να κάνω.
Δεν είμαι οπαδός του ΗΡΑΚΛΗ με τη στενή έννοια, αλλά είμαι φανατικός οπαδός της προσπάθειας αυτών των ανθρώπων που έφτασαν τον ΗΡΑΚΛΗ στην Β΄Εθνική.