Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Πείτε τη γνώμη σας


Δεν έχω και πώς θα μπορούσα άλλωστε να έχω αντίθετη γνώμη. Συμφωνώ μαζί σου, φίλε. Ο καθένας έχει δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη και  καλά κάνει. Στο θέμα του ρατσισμού χωράει πολύ συζήτηση.
Μήπως δεν είναι ρατσιστός να πηγαίνεις σε μια εκδήλωση και να σου λένε πως δεν πρέπει να καθίσεις γιατί εκεί θα καθίσει ο βουλευτής, ο δήμαρχος και ο....

κάθε καρεκλοκένταυρος; Ρατσισμός είναι και αυτός, φίλε μου, αλλά αυτή τη περίπτωση δεν την έχει το νομοσχέδιο Ρουπακιώτη.
Δεν είναι ρατσισμός ένας Αφγανός να κάνει επίθεση σε μια Ελληνίδα και να τη ρίχνει στο γκρεμό; Άκουσες για κανέναν Αφγανό να συμπεριφέρεται έτσι σε Αφγανό;
Πείτε όλοι τη γνώμη σας αλλά επιτρέψτε να έχω κι εγώ τη δική μου. Για μένα ρατσισμός είναι να ακούω να μου λένε πως είναι κοντά μας ο κ. υπουργός!!! Γιατί, κύριοι, εμείς οι άλλοι δεν είμαστε κοντά σας;