Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Ξυπνήστεεεεεεεε

Τυχαίνει να έχω ζήσει πολλά χρόνια στην Θεσσαλονίκη και να καλύπτω το ρεπορτάζ της ΕΠΣΜ,όταν πρόεδρος ήταν ο κ. Λυσσαρίδης και στην συνέχεια ο κ. Διονύσης Ψωμιάδης.
Όπως όλοι καταλαβαίνουν τον κύριο Γκαγκάτση τον γνώρισαν μετά από εμένα και προφανώς ξέρουν πολύ λιγότερα.
Όσο για το τι ξέρουν ή ξέρω από ποδόσφαιρο, δεν γράφω διαγώνισμα για να....
με κρίνουν ή να τους κρίνω. Ο καθένας κάνει ότι μπορεί.
Τώρα για τις απειλές, κανένα πρόβλημα. Όποιος δεν έχει απαντήσεις καταλήγει σε ύβρεις και απειλές.
Αγαπητέ μου, συνέχισε. Στο τέλος θα διαπιστώσεις πως έκανες λάθος.
Και κάτι τελευταίο. Εγώ δεν προσκυνώ καμία εξουσία και το έχω αποδείξει. Εκτιμώ ανθρώπους και τους στηρίζω όταν έχουν πρόβλημα ακόμη και με τους προϊσταμένους τους κι εσύ το έχεις διαπιστώσει.
Μην πουλάς λοιπόν και την ψυχή σου στους κηπουρούς, εκτός κι αν πληρώνουν καλά. Αν πληρώνουν προχώρα και με την άδειά μου. Καλό Σαββατοκύριακο και να ξέρεις πως εγώ είμαι εδώ και δεν απειλώ.