Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Η απάντηση του κ. Βλάσση Ταυλαρίδη

Αγαπητέ Στέλιο σε ευχαριστώ πολύ για την ωραία πάσα που μου έδωσες προσωπικά θα την χαρακτήριζα ασίστ γιατί είμαι υποχρεωμένος όλοι οι φίλαθλοι και οι γονείς φυσικά να μάθουν την αλήθεια.
Ξέρεις πολύ καλά ότι ποτέ δεν κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου.
Το πρώτο που θέλω να πω εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα μα κανένα θέμα με τον Παναγιώτη και φυσικά δεν έχω κανένα παράπονο από τον Παναγιώτη στον ....
τομέα της δουλειάς του.
Στα οικονομικά ήμασταν πολύ καλά και οι δυο και ο ένας απέναντι στον άλλο και απέναντι στους γονείς.
Την Τρίτη το πρωί 18/5/2013 ήρθε ο Παναγιώτης και μου ανακοίνωσε λόγο των επαγγελματικών υποχρεώσεων στο ντερνέκι και το σοβαρό πρόβλημα των γονέων με τις μετακινήσεις που έχουν, αποφάσισε να συνεχίσει την ακαδημία εκεί που ξεκίνησε και νομίζω ότι εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι είναι καθαρά δικό του θέμα και επιλογή.
Τώρα το θέμα διαφορετικής φιλοσοφίας πραγματικά και εγώ δεν το περίμενα γιατί καθημερινά ο Παναγιώτης σε δημοσιές συζητήσεις της ομάδας μας στους γονείς και σχεδόν καθημερινά στα αποδυτήρια στους ποδοσφαιριστές έλεγε αυτά ακριβώς. Έχουμε ακριβώς την ιδία φιλοσοφία με τον κόουτς και για αυτό και είμαστε μαζί, και στο σεμινάριο αυτό είπε δημόσια (μπορείτε να δείτε το βίντεο του σεμιναρίου 6/12/20013 στο Εύριπος tv).
Την Παρασκευή 14/6/2013 είχαμε συζήτηση για τον σχεδιασμό της επόμενης χρονιάς και είχαμε συμφωνήσει και καταλήξαμε τον καταμερισμό ευθυνών σε κάθε τμήμα, τις ημερομηνίες και ώρες έναρξης της πρώτης ομάδας και της ακαδημίας, την ημερομηνία των εργομετρικών και ιατρικών εξετάσεων.
Μάλιστα συμφωνήσαμε και στα ονόματα των συνεργατών και τους όρους που θα έχει ο ένας συνάδελφος και πιθανόν και δεύτερος αν χρειαστεί στην ακαδημία μας.
Στην φιλοσοφία μου συμφωνούσε απόλυτα (τουλάχιστον αυτό έλεγε συνέχεια)τώρα γιατί έγγραψε διαφορετική φιλοσοφία δεν το ξέρω και δεν μπορώ να απαντήσω για τον Παναγιώτη.

Δεν θα αλλάξει τίποτα στην ακαδημία μας φέτος.
Ο Π.Α.Ο.Κ. είναι μια πολύ καλή ομάδα.  Η συνοικία μας είναι η μεγαλύτερη συνοικία στην Χαλκίδα με 25000 χιλιάδες κατοίκους και πλέον θα είμαστε πολύ ποιο έτοιμοι με τον νέο συνεργάτη δεν θα ύπαρξει πρώτος και δεύτερος, οι γονείς και όλοι οι φίλαθλοι θα μάθουν με κάθε λεπτομέρεια τα πάντα γύρω από αυτό το θέμα πολύ σύντομα.
Την τελευταία μέρα των προπονήσεων της ακαδημίας όλοι οι γονείς θα έχουν στα χέρια τους όλες τις ημερομηνίες και τις ώρες για όλες της εκδηλώσεις της ακαδημίας για την επομένη χρόνια.
Ημερομηνία έναρξης, εξετάσεις από αθλίατρο και εργομετρικές εξετάσεις τα μεγάλα τμήματα υποδομών για να μπορούν όλοι οι γονείς να προγραμματίσουν της υποχρεώσεις τω παιδιών με τα φροντιστήρια τους.
Ευχαριστώ πολύ τον Παναγιώτη για την συνεργασία αυτής της χρονιάς θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε σε επίπεδο ακαδημιών όπως και με όλους τους συνάδελφους .