Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Την καλησπέρα μου στους διαιτητές

Εγώ γράφω την άποψή μου χωρίς βρισιές και χωρίς να συκοφαντώ. Γράφω και δεν βγαίνω στα καφενεία να λέω διάφορα και μετά να κάνω τον ψόφιο κοριό. Αν κάτι σας ενόχλησε από αυτά που έγραψα, σας ενόχλησε γιατί ήταν η αλήθεια. Τα....
ψέματα και ειδικά τα κατ΄ εντολή ψέματα δεν ενοχλούν. Έτσι δεν είναι;
Λοιπόν, όποιος ενοχλήθηκε, ας μας στείλει την δική του άποψη και θα την δημοσιοποιήσουμε αυτούσια.
Εγώ δεν ενόχλησα κανέναν διαιτητή. Σέβομαι το ότι οι διαιτητές δεν κάνουν δηλώσεις. Έτσι όταν έχω κάτι θ΄ απευθυνθώ στον πρόεδρο της επιτροπης τον κύριο Ψαθά και θα κάνω τις ερωτήσεις μου. 
Αν δεν κάνω λάθος η ΕΠΣΕ είναι υπεύθυνη και για τους διαιτητές. Έτσι δεν είναι;
Όσο για τους κυρίους Κάμπαξη και Βρακά, γνωρίζουν οι ίδιοι αν τους εκτιμώ ή όχι και δεν μ΄ ενδιαφέρει η γνώμη κανενός άλλου.