Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Καλησπέρα σας

Την καλησπέρα μου στον κ. Δημητρακόπουλο και στον κ. Αγγελή δημοσιογράφους του ΕΥΡΙΠΟΥ 90.
Λοιπόν κύριοι, εγώ ούτε βρίζω, ούτε κατηγορώ κανέναν. Το αν γράφω ή αν μπορώ να γράφω το κρίνουν αυτοί που διαβάζουν. Το αν σας ακούω ή όχι, έχω δηλώσει πως ακούω τις περισσότερες ραδιοφωνικές εκπομπές των τοπικών σταθμών. Με την σειρά μου να σας ευχαριστήσω γιατί κι εσείς με διαβάζετε αφού καθημερινά κάνετε ....
σχόλια γι΄ αυτά που γράφω.
Κύριε Δημητρακόπουλε, έχετε δικαίωμα να λέτε όσα θέλετε. Ούτε υποδείξεις θα σας κάνω, ούτε τις δικές σας γνώσεις έχω για να μπορέσω να κάνω αντιπαράθεση. Ειλικρινά πείτε οτι θέλετε.
Μια ερώτηση έκανα. Γιατί ενοχληθήκατε; Τι λέτε για την συνέντευξη του βουλευτή της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ στον ΕΥΡΙΠΟ  90;
Κύριε Αγγελή, ήσασταν από τους πιστούς ακροατές μου και οφείλω να σας το ανταποδώσω.....
Να ξέρετε πως είναι άλλο ο σχολιασμός και  άλλο η προσπάθεια να μειώνουμε τους άλλους.
Τα όσα γράφατε στο παρελθόν και είχαν να κάνουν με τους ενημερωτικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, προφανώς δεν είχαν να κάνουν μόνο με την προεκλογική περίοδο.
Τέλος πάντων. 
Καλές εκπομπές