Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Βασίλης Χατζής

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενοχλεί κάποιους η όποια σχέση έχω εγώ με τον κ. Χατζή.
Ας κοιτάξουν τις δικές τους σχέσεις και τα συμφέροντα τα οποία τους αναγκάζουν για να τις διατηρούν και μετά συζητάμε όλα τ΄ αλλα.
Δεν πάει πολύς καιρός που κάποιοι κύριοι στόλιζαν τον κ. Χατζή, τον κ. Αποστολίδη, τον κ.  Βέττα και άλλους με διάφορα κοσμητικά επίθετα και τώρα είναι ....
μαζί ρίχνοντας χολή προς άλλους.
Κύριοι, ένα δικό μου σχόλιο εναντίον του κ. Χατζή αυτά τα χρόνια. Βρείτε το και δώστε το στη δημοσιότητα.
Ψάξτε όσο θέλετε. Δεν θα βρείτε τίποτα. 
Ο κ.  Χατζής έχει τον δικό του χαρακτήρα και την δική του τρέλλα. Μπορεί να συμφωνώ ή να διαφωνώ μαζί του, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με όλα αυτά που ακούω.
Εγώ δεν είμαι σαν τους συνεργάτες του, οι οποίοι φοβούνται μήπως τσαλακωθούν οι σχέσεις τους με παράγοντες της ΕΠΣΕ και δεν θέλουν να τον στηρίξουν όπως θα έπρεπε.
Ενοχλήθηκαν επειδή γράψαμε πως χορηγεί στο δείπνο που προσφέρθηκε στους ανθρώπους του ΣΠΟΡ FM, ηταν ο κ. Μετοχιάτης και ο κ. Χατζής!!!! Προσέξτε, δεν ενοχλήθηκαν επειδή αναφέραμε τον κ. Μετοχιάτη, αλλά επειδή αναφέραμε τον συνεργάτη και ¨φίλο τους¨ κύριο Χατζή!!!!
Φανταστείτε τι θα έλεγαν αν γράφαμε πως χορηγός ήταν κάποιος άλλος και οχι ο συνεργάτης τους!!
Ο κ. Χατζής ξέρει πως εγώ δεν είμαι φίλος του, αλλά δεν θα γίνω ποτέ φίδι όπως κάποιοι εντιμότατοι φίλοι του!!!
Πάντως το διαστύρωσα. Το δείπνο κόστισε περίπου 400 ευρώ και ¨τα επιβαρύνθηκαν¨ οι κύριοι ΜΕΤΟΧΙΑΤΗΣ και ΧΑΤΖΗΣ.