Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Θέλω να πιστεύω πως η πορεία μου όλα αυτά τα χρόνια στο χώρο του ποδοσφαίρου μου έχει δώσει την εμπειρία και την γνώση της ευθύνης των πράξεων μου.
Θέλω να ξεκαθαρίσω πως η ομάδα των Λουκισίων ουδεμία σχέση έχει με όσα προσπαθούν να μου καταλογίσουν.
Ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό να εκθέσω την ...

.ομάδα που τίμησα για πολλά χρόνια ως ποδοσφαιριστής και ως παράγοντας.
Άλλωστε απέχω από τα διοικητικά της ομάδας τα τελευταία δύο χρόνια, οπότε κάθε συσχετισμός είναι άστοχος.
Το ότι εκπροσώπησα την ομάδα του Πανηλειακού έχει να κάνει με το πώς αντιλαμβάνεται ο καθένας την φιλία και την εκτίμηση σε κάποια πρόσωπα και πόσο την τιμά.
Κάποια πρόσωπα που οδήγησαν το ποδόσφαιρο μας ψηλά και αξίζουν το σεβασμό και την εκτίμηση όλων μας.
Κάποια πρόσωπα που βοήθησαν την Εύβοια πάρα πολύ γι’ αυτούς που γνωρίζουν και έχουν την δύναμη να το παραδεχτούν.

Υ.Γ.   Οι γνωρίζοντες στον Ηρακλή Ψαχνών ξέρουν πόσο βοήθησα
 και συμπαραστάθηκα στην ομάδα όταν το είχε πραγματικά ανάγκη.

Βαγγέλης Καλτσάς
Ένας απλός φίλαθλος που αγαπά
ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ