Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

΄Έφαγα πόρτα¨ από τον κ. Γκαλούφα...

Όσο ζεις μαθαίνεις. Σήμερα ¨έφαγα πόρτα¨ από τον Γενικό Αρχηγό της ομάδας του ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ τον κ. Κώστα Γκαλούφα. Του τηλεφώνησα για να του κάνω κάποιες ερωτήσεις για την ομάδα και μου είπε να μιλήσουμε την επόμενη εβδομάδα, αφού όπως ......
χαρακτηριστικά μου είπε ¨΄ηρθα δεύτερος¨.
Τον ρώτησα τι εννοεί και πήρα την απάντηση. ¨Αύριο είμαι καλεσμένος στον ΕΥΡΙΠΟ 90 στην εκπομπή του κυρίου Νικολάου και δεν είναι σωστό να μιλήσω σε άλλο Μέσο Ενημέρωσης¨.
Αγαπητέ κύριε Γκαλούφα, εύχομαι να μιλήσετε για όλους και για όλα. Εύχομαι να τα πείτε έξω από τα δόντια.
 Μπορεί να ζηλεύω, αλλά θ΄ακούσω την εκπομπή, γιατί ξέρω πως έχετε πολλά να πείτε.
Λοιπόν κύριε Γκαλούφα, εγώ προτείνω στους αναγνώστες μου, αύριο  

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 
29 
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013 
στις 16.00-18.00 
να ακούσουν τα όσα έχετε να πείτε
 στον ΕΥΡΙΠΟ 90.