Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Άποψή μου

Επειδή διαβάζω και ακούω πολλά τις τελευταίες μέρες, θα ήθελα να δώσω μια απάντηση, στον κύριο ο οποίος δηλώνει ενοχλημένος από τις μαλακίες όπως λέει που γράφουν άλλοι και μέσα σ΄ αυτούς γιατί να μην είμαι κι εγώ ή αν θέλετε μόνο εγώ, αφού ο ίδιος δηλώνει πως οι άλλοι είναι φίλοι του και δεν γράφουν ότι θέλουν, αλλά τους ενημερώνει ο ίδιος!!!!!
Λοιπόν αγαπητέ κύριε, θα πρέπει να ξέρεις πως.....
το να γράφει κάποιος μαλακίες δεν κοστίζει τίποτα και δεν κάνει και ζημιά. Το να κάνει κάποιος μαλακίες, είναι το χειρότερο.
Λοιπόν πάμε σε τέστ μαλακία;.
- Ποιός προπονητής στον κόσμο, θα έκανε αλλαγή ποδοσφαιριστή την ώρα που ο αγώνας ήταν στα 2΄των καθυστερήσεων και η ομάδα του έχανε;
- Ποιός προπονητής στον κόσμο, θα απομάκρυνε από την ομάδα τους πάντες επειδή πίστευε πως δεν τον εκτιμούσαν ως προπονητή; 
- Ποιός  προπονητής θα έρριχνε τις ευθύνες σε άλλους για το ότι η ομάδα δεν μπορούσε να πετύχει γκολ, την ώρα που ο ίδιος είχε επιλέξει ¨τον γκολτζή¨ και εγγυόταν πως μ΄ αυτόν θα πάνε όλα καλά;
- Ποιός προπονητής θα προτιμούσε να διαλυθεί η ομάδα, αλλά αυτός να μη χάσει την θέση του;
Λοιπόν, αυτές είναι μαλακίες που κάνουν κάποιοι και εγώ απλά τις γράφω.