Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Μήνυμα

Με τίποτα δεν σκύβω το κεφάλι και για κανέναν δεν θα παριστάνω τον βλάκα.
Εγώ δεν θα γίνω σαν κι αυτούς τους παράγοντες που πάνε πίσω από το συρματόπλεγμα για να βρίζουν μια κυρία η οποία ήρθε να διαιτητεύσει έναν αγώνα στο χωριό μου και να την αποκαλώ πουτάνα, ούτε σαν κάποιυς παρατηρητές διαιτησίας οι οποίοι ακούνε αυτές τις χυδαιότητες και κάνουν πως δεν άκουσαν τίποτα.
Κύριοι, εγώ δεν κάνω βλακείες. ούτε για πλάκα δεν θα πήγαινα να....
ζητήσω να μου δώσουν έναν αγώνα, ούτε για πλάκα δεν θα έψαχνα Γενικό Αρχηγό ενώ δεν θα ήμουν διοίκηση, ούτε για πλάκα δεν θα έκανα ότι μου λέει ένας παράγοντας και δεν θα έκανα τις αλλαγές που θα μου ζητούσε μόνο και μόνο για να μείνω στην ομάδα ως προπονητής.
Το αστείο μέχρι εδώ μάγκες. Υπάρχει και κάτι που δεν ξέρετε. Ο πρόεδρος της ΕΠΣΕ και αναπληρωτής πρόεδρος της ΕΠΟ κ.υριος Παπακωνσταντίνου ενημερώθηκε για όλα και προφανώς περιμένει να δει τη στάση του προέδρου της ομάδας και όχι μόνο.
Κάντε λοιπόν την πάπια εσείς.
Όσο για τις απειλές και τις μαγκιές, δεν περνάνε. Καληνύχτα.