Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Καλησπέρα στην ΚΥΡΙΑ από εμένα

Κυρία μου, πράγματι είμαι τελειωμένος.
Δεν κάνω για μαλάκας...
Δεν κάνω για γκόμενος....
Δεν κάνω για παπαγαλάκι.....
Δεν κάνω για να μπορώ να προβάλλω το τίποτα.....
Δεν κάνω για χειροκροτητής......
Δεν κάνω για να χαϊδεύω τ΄ αυτιά των γυναικών και.....
ταυτόχρονα να τις διασύρω παριστάνοντας τον γκόμενο......
Δεν κάνω για να παριστάνω το τεκνό, αφού ζω την ηλικία μου (56)......
Δεν κάνω για να παριστάνω πως κάνω κάτι, ενώ δεν κάνω τίποτα.....
Κάνω όμως για να κάνω το κέφι μου και να γράφω αυτά που γουστάρω εγώ, γιατί ξέρω πως τα γουστάρουν πολλοί, αλλά δεν θέλουν να τα γράψουν, για να μη σας στενοχωρήσουν..
Κάνω για να μπορέσω να προσπαθήσω, να σας έχω  φίλη γράφοντας την αλήθεια και όχι παραμύθια..
Αξίζετε πολύ περισσότερα, αλλά θα τα κερδίσετε όταν βγείτε από το παραμύθι.....
Μέχρι τότε να είσθε καλά. Εγώ δεν σας χαρακτηρίζω τελειωμένη, γιατί τους ανθρώπους τους τελειώνει ο θεός...