Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Διαιτητές Εύβοιας.... συνέχεια

Αγαπητοί κύριοι διαιτητές, ξέρω καλά τι γράφω και πότε το γράφω. Σας ενοχλούν κάποια πράγματα, αλλά δεν τα λέω στα καφενεία και στις ταβέρνες. Τα δημοσιοποιώ κι αυτό έχει την σημασία του.
Δεν αναφέρομαι συνολικά στους διαιτητές αλλά στους κυρίους που διοικούν τον σύνδεσμο.
Δεν γνωρίζω τους ανθρώπους και αυτά που γράφω δεν έχουν να κάνουν με την προσωπική τους ζωή, ούτε και για την επαγγελματική τους.
Έχουν να κάνουν με την διαιτησία και την παρουσία των....
διαιτητών στα γήπεδα. 
Φαίνεται πως τους ενοχλούν τα σχόλιά μου, αλλά δεν τους ενοχλούν οι ύβρεις παραγόντων σε συναδέλφους τους.
Διαβάσατε καμιά ανακοίνωση του Συνδέσμου Διαιτητών ποδοσφαίρου Εύβοιας, για το "πουτάνα"  παράγοντα προς γυναίκα βοηθό διαιτητή; Στο γήπεδο ήταν παρατηρητής διαιτησίας, μέλος του ΔΣ του Συνδέσμου.
Διαβάσατε καμιά ανακοίνωση για το ¨στημένος" σε αγώνα της Ιστιαίας; Ο συνάδελφός τους διαιτητής το έγραψε στο φύλλο αγώνα.
Έχω πολλά τέτοια παραδείγματα κύριοι.
Πείτε μου αν έχω άδικο. Πείτε μου αν κάνατε κάτι γι΄ αυτό;
Κύριοι, υπάρχει θέμα. Αν έβριζαν έναν από εσάς, θα κάνατε τα πάντα. Κάνω λάθος;
Καλές οι δημόσιες σχέσεις κύριοι, αλλά κάντε υπομονή γιατί θα έχουμε και συνέχεια.