Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Δήμος Κύμης - Αλιβερίου

Δεν ξεχνώ ποτέ και κανέναν. Δεν έχω μάθει να μην δίνω τον καλύτερό μου εαυτό, για να βοηθήσω ανθρώπους με τους οποίους έχω πιει κι έναν καφέ μαζί τους.
Έχω όμως και τις παραξενιές μου. Δεν υπηρετώ κανέναν και ποτέ. Αν συμφωνώ με κάποιον, τότε με τον δικό μου τρόπο τον βοηθώ.
Ολίγον μαζί του, δεν μπορώ. 
Έχω μάθει να φεύγω, όταν καταλαβαίνω πως δεν τους είμαι χρήσιμος, είτε γιατί έκαναν την δουλειά τους, είτε γιατί μπορούν με κάποιους άλλους να την κάνουν καλύτερα.
Ας τελειώνουμε λοιπόν με κάποιους γλυκανάλατους οι οποίοι πιστεύουν πολλά και διάφορα.
Στις προηγούμενες Δημοτικές εκλογές, είχαμε θέση υπέρ του ....
κυρίου Θωμά και βρεθήκαμε ενάντια "στα τότε χρίσματα" της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, αλλά και στον μακαρίτη Παπαναστασίου, ο οποίος είχε στο ψηφοδέλτιο την κυρία Καράπα. Έκριναν οι Δημότες και επέλεξαν τον κ. Θωμά για δήμαρχο.
Πριν από τα Χριστούγεννα κι ενώ όλοι περίμεναν να δημιουργηθεί ένα ψηφοδέλτιο με τους ανθρώπους της αντιπολίτευσης, δημιουργήθηκε η ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ και άρχισαν τα παπαγαλάκια τους πανηγυρισμούς.
Γνωστή η δική μας στάση και με καθαρές κουβέντες. Τώρα όλοι ξέρουν τον ρόλο κάποιων κυρίων.
Δικαίωση 100% και αυτό το αναγνώρισαν όλοι, εκτός από τα παπαγαλάκια, που δεν μπορούσαν να φαντασθούν τις εξελίξεις.
Προέκυψε το θέμα με ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ.Γράψαμε την άποψή μας και πέρα από τα όσα ακούσαμε από διάφορους, μας "τα είπε" και ο μηχανισμός του ΣΥΡΙΖΑ επίσημα με Δελτίο Τύπου.
Ακούσαμε μέλος του ΣΥΡΙΖΑ να δηλώνει σε ραδιοφωνικό σταθμό πως ο ΣΥΡΙΖΑ με υποψήφιο δήμαρχο τον κ. Στουπή, θα πάρει τις εκλογές από την Α΄ ΚΥΡΙΑΚΗ.
Γράψαμε την άποψή μας και πριν λίγες μέρες ήρθε η δικαίωση. Ο κ. Στουπής υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Εύβοιας με το ψηφοδέλτιο Αποστόλου!!!
Τι άλλο να γράψουμε; Σε τι άλλο "να πέσουμε , μέσα";
Κύριοι, δύο πράγματα συμβαίνουν. Οι επηρεάζουμε καταστάσεις ή ξέρουμε την πολιτική και βλέπουμε μπροστά. Τι άλλο μπορεί να συμβαίνει;
Κλείνοντας να σημειώσω, πως οι εκλογές δεν είναι αυτή την Κυριακή, ούτε την επόμενη.
Έχουμε χρόνο και θα δείτε πολλά ακόμη. Κάποιοι θα εκπλαγούν πολύ περισσότερο, απ΄ αυτούς που πίστεψαν στην ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ.