Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Δήμος Διρφύων Μεσσαπίων

Δεν θέλω να υπάρχουν παρεξηγήσεις και ειλικρινά κάποιους ανθρώπους που τους εκτιμώ δεν θέλω να τους στενοχωρώ. Δεν μπορώ όμως να μην γράφω και αυτά που κατά την άποψή μου προβλέπω πως θα προκύψουν.
Εχω δεχθεί τηλεφωνήματα από αναγνώστες οι οποίοι μπορεί να μην είναι δικοί μου φίλοι και κάποιοι να μην είναι ούτε καν από τον Δήμο Μεσσαπίων-Διρφύων, αλλά είναι φίλοι του κ. Γιώργου Ψαθά.
Αυτοί οι φίλοι του λοιπόν, δεν ξέρω γιατί, αλλά μου εμπιστεύτηκαν κάποια .....
πράγματα και μου είπαν πως θα είναι κρίμα και θα είναι και άδικο να μην βρεθεί ο κ. Ψαθάς στην Β΄ Κυριακή.
Κύριοι συμφωνώ μαζί σας, αλλά αφού έχετε εντοπίσει λάθη, γιατί δεν τα λέτε στον ίδιο;
Είναι άνθρωπος της δράσης και έχει πολλούς φίλους. Το αν κάποιοι κύριοι και κάποιες κυρίες κανουν κακό στην παράταξή του, εγώ δεν το γνωρίζω.
Εγώ έχω κάνει την εκτίμησή μου και πιστεύω πως οι λίγες μέρες που έχουμε μέχρι τις εκλογές, δύσκολα μπορούν να ανατρέψουν κάποια πράγματα.
Πιστεύω πως οι επόμενες μέρες θα κρίνουν πολλά.