Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Ο κ. Γιάννης Παπακωνσταντίνου

Επειδή κάποιοι κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν, θα πρέπει καθημερινά να τους εξηγώ πως δεν μπορεί να με καθοδηγήσει και να μου δώσει κατευθύνσεις ούτε η μάνα μου.
Μπορεί αυτοί να έχουν δεθεί στο άρμα του κυρίου Γκαγκάτση και αυτών που ανέλαβαν εργολαβικά να ρίχνουν λάσπη στον κ. Παπακωνσταντίνου, αλλά δεν κάνουμε όλοι το ίδιο.
Δεν υπηρέτησα ποτέ κανέναν και δεν έχω λόγο να το κάνω τώρα.
Εγώ δεν αλλάζω χαρακτήρα και δεν μπορεί κανείς να μου δίνει εντολές.
Δεν κάνω κωλοτούμπες και φυσικά δεν περιμένω από.....
τον κ. Γιάννη Παπακωνσταντίνου τίποτα.
Θα γράφω πάντα την άποψή μου, χωρίς να την εξαργυρώνω όπως κάνετε εσείς αγαπητά κοπρόσκυλα.
Η δική σας παρέα διευκολύνθηκε άπειρες φορές από τον κ. Παπακωνσταντίνου και είμαι βέβαιος πως κάποιοι από εσάς, υποστηρίζουν κρυφά τον Παπακωνσταντίνου και το ξέρετε.
Ας τελειώνουμε λοιπόν μ΄ αυτό το θέμα.
Προσωπικά αν ήμουν Παπακωνσταντίνου, θα έκανα κάποια πράγματα τα οποία θα ενοχλούσαν αυτούς τους συναδέλφους σας και φυσικά εσάς.
Δεν μασάω τα λόγια μου και δεν ζήτησα ποτέ ειδική μεταχείρηση από τον κ. Παπακωνσταντίνου και την ΕΠΣΕ και αυτό ενοχλεί.
Δεν πάω τους αχυράνθρωπους και φυσικά στηρίζω τον Παπακωνσταντίνου ο οποίος με την αξία του έφτασε εκει που έφτασε.
Εσείς γράφατε και λέγατε πολλά εναντίον του κ. Κιούση και όταν θέλησε "να χτυπήσει" τον Παπακωνσταντίνου τον αγαπήσατε.
Εσείς χτυπούσατε τον κ. Ταρνανά και την τότε διοίκηση του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ αλλά μόλις βρέθηκε να κατηγορεί τον Παπακωνσταντίνου τον πήρατε αγκαλιά.
Κατηγορούσατε την ΕΠΣΕ επειδή είχε τον κ. Γουρνά και τον κ.  Μαστραγγελή Ενωσιακούς προπονητές, αλλά δεν βγάλατε μιλιά, όταν στη θέση του κ.  Μαστραγγελή, πήραν τον κ. Μαστραντωνά.
Αγαπητά κοπρόσκυλα, είσθε κότες. Κότες και μάλιστα από αυτές που δεν κάνουν αυγά. Το τι τις κάνουν αυτές τις κότες, δεν θέλω να το γράψω. Ρωτήστε τον Κελαϊδίτη και τους άλλους κοτοπουλάδες.
Αγαπητέ κ. Παπακωνσταντίνου κόψτε μας και την καλημέρα, για να ηρεμήσουν τα κοπρόσκυλα.
Εγώ δεν συμμετέχω σε εκλογές και δεν κάνω συμβιβασμούς.
Θα συνεχίσω να γράφω την άποψή μου και ειλικρινά σας ευχαριστώ, αφού μέχρι σήμερα δεν κάνατε παρεμβάσεις στην δουλειά μου.
Θα συνεχίσω αυτό που μπορώ να κάνω και θα ξαναγράψω πως θα είμαι απέναντι στον κάθε αχυράνθρωπο ο οποίος ανέλαβε "να χτυπήσει" τον Παπακωνσταντίνου, επειδή κάποιοι δεν άντεξαν την ήττα, από τον κ. Παπακωνσταντίνου.
Λυπάμαι που θα το γράψω, αλλά αν ο κ. Παπακωνσταντίνου και ο κ. Πίσχινας άκουγαν εμένα, τότε εδώ και καιρό θα έδιναν στην δημοσιότητα την επιστολή της ομάδας ΚΑΛΟΧΩΡΙ/ΠΑΝΤΕΙΧΙ, με την οποία μπήκε στην θέση του ο κ. Καλτσάς, ο οποίος είχε εμφανισθεί ως εκπρόσωπος της ομάδας και κατέθεσε ένσταση χωρίς να ξέρει κάτι τέτοιο το Σωματείο.
Λοιπόν να τελειώνουμε. Καμία σχέση και καμία συνεργασία δεν υπάρχει με τον κ. Παπακωνσταντίνου και δεν φιλοδοξώ να πάρω την θέση του, όπως κάποιοι άλλοι οι οποίοι όμως δεν ξέρουν ούτε το αλφάβητο.
Του εύχομαι τα καλύτερα γιατί το αξίζει.
Όσο για τα κοπρόσκυλα κάθε ράτσας, να ξέρουν πως όταν αυτοί πήγαιναν εγώ γύριζα.