Τρίτη 28 Ιουλίου 2015

Την αγάπη μου στα Ψαχνά

Εγώ σας αγαπώ εσάς τους δήθεν ανώνυμους που "χρησιμοποιεί" ο αγαπητός κ. Σταμάτης Ρουσόδημος για να σχολιάζουν στο blog του. 
Υπάρχει πάντως μια διαφορά μεταξύ μας. Εγώ έχω την άποψή μου και την γράφω. Αν έχω και την αμοιβή μου ακόμη καλύτερα. Γράφω όμως κάτι συγκεκριμένο.
Εσείς τι γράφετε τελικά; Είσθε με τον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ;
Τι θέλετε δηλαδή να πείτε; Είσθε και με την διοίκηση Στούπα, αλλά...
και μ΄ αυτούς που ο Στούπας χαρακτήρισε μαλάκες; Είσθε με τον Γκαλούφα, αλλά και με όλους αυτούς που ο Γκαλούφας δήλωσε ως ανεπιθύμητους;
Είσθε με τον Νίκο Καλαβρή, τον Μάριο και τον Γιώργο Πριόνα, αλλά και μ΄ αυτούς που χρησιμοποίησαν τα παιδιά των υποδομών;
Είναι δυνατόν να είσθε με όλους και με όλα;
Εσείς οι ανώνυμοι(!!!!) γιατί σας ενοχλούν τα εικοσάρικα που παίρνω εγώ και δεν σας ενοχλούν αυτά που παίρνουν οι άλλοι; Πάρτε θέση εσείς και πάρτε και εικοσάρικα. Θα πάρετε;
Πάντως θα γελάσουμε πολύ με αυτά που σύντομα θα αναρτήσουμε και να ξέρετε πως επειδή είναι σημαντικά, χρεώσαμε 50 ευρώ και όχι 20 ευρώ!!!!