Σάββατο 21 Μαΐου 2016

Η απορία

Δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από άνθρωπο της ΕΝΩΣΗΣ ΙΣΤΙΑΙΑΣ, αν και πιστεύω πως αυτό το τηλεφώνημα ήταν της παρέας η οποία φαίνεται πως κάπου εκεί στην πλατεία της ΙΣΤΙΑΙΑΣ έπινε το καφεδάκι και θέλησαν να με πειράξουν. Το τηλεφώνημα ήταν μικρής διάρκειας (1΄ και 33΄΄), αφού τώρα η ομάδα έχει έξοδα και το κάθε ευρώ είναι πολύτιμο!!!!!!
Ακούω λοιπόν μια φωνή να μου λέει: "Τι σου έχει κάνει ο Γουρνάς και τον έχεις κάνει Θεό; Αυτή την απορία έχει η παρέα ανθρώπων του ΔΣ της Ιστιαίας"!!
Κύριοι, συγνώμη αλλά επειδή οι εποχές είναι επικίνδυνες...
να προσέχουμε τι λέμε. (χα χα χα).
Η απάντησή μου ήταν άμεση.
Ο Γουρνάς είναι από μόνος του Θεός και δεν περιμένει να τον κάνω εγώ.
Εγώ απλά τον πιστεύω και αυτό επειδή είχα τις πληροφορίες μου κι επειδή μ΄ αρέσει που δεν λέει πολλά, αλλά κάνει αυτά που πρέπει για να φτάσει στους στόχους που βάζει.
Είπα και κάτι άλλο. Με τον κ. Γουρνά, όπως και με τον κ. Αναγνώστου δεν έχουμε πιει ούτε καφέ μαζί.
Για να μην υπάρχουν και παρεξηγήσεις και για να μην ψάχνουν κάποιοι να μάθουν ποιοι μου έδωσαν πληροφορίες για τον κ. Γουρνά, θα γράψω πως ο κ. Πίσχινας και ο κ. Παπακωνσταντίνου είναι φίλοι του και τον ξέρουν καλά κι επειδή όπως λένε κάποια καλόπαιδα εγώ είμαι φερέφωνο αυτών, γράφω καλά λόγια για τον κ. Γουρνά!!!
Εντάξει τώρα; Και κάτι ακόμη. Δεν θυμήθηκα τώρα τον κ. Γουρνά, όπως οι περισσότεροι.
Καλημέρα στην ΙΣΤΙΑΙΑ και να υποδεχτείτε τον φίλο σας τον κ. Λάμπρου με τον καλύτερο τρόπο και ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ την τελευταία αγωνιστική να κάνετε τον γύρο του θριάμβου μέσα στην ΘΗΒΑ.