Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

Ευχαριστώ φίλε

Φίλε σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και απορώ με τις απορίες σου.
Τι δεν πίστευες δηλαδή;
Τι άραγε διαφορετικό περίμενες;
Εγώ πάντως δεν έχω καμιά απορία. Τίποτα δεν μου φαίνεται περίεργο και παράξενο.
Όλα πάνε με βάση το σχέδιο.
Όταν βοηθάς να καθαρίσει το τοπίο και ο βασιλιάς να περάσει ατσαλάκωτος, μόνο ευχαριστώ μην περιμένεις ν΄ ακούσεις. Σίγουρο είναι πως από βασιλιά και μάλιστα ατσαλάκωτο δεν πρέπει να περιμένεις και κάτι καλύτερο φίλε. Εγώ είμαι δεξιός, αλλά ποτέ δεν τα ...
πήγαινα καλά με βασιλιάδες.
Πριν 42 χρόνια δέχθηκα την πρώτη σφαλιάρα από τον πατέρα μου γιατί αν και πιτσιρικάς έδινα αγώνα ενάντια στον Βασιλιά στο τότε δημοψήφισμα του ΝΑΙ και ΟΧΙ.
ΝΑΙ ρε φίλε. Δεν τους πάω τους Βασιλιάδες. 
Εκτιμώ κάποιους ανθρώπους και θα τους εκτιμώ για πάντα, ακόμη κι αν έχουν γίνει βασιλιάδες μ΄ ένα σωρό αυλικούς.
Καλέ μου φίλε, εγώ θα παραμείνω η τσουκνίδα στο βασίλειό τους.
Η τσουκνίδα είναι χρήσιμη και την χρησιμοποιούν και στην φαρμακευτική, αλλά και επικίνδυνη για όσους προσπαθούν να την κόψουν με γυμνά χέρια!!!
Την καλησπέρα μου φίλε και να ξέρεις πως δεν θα πάψω ποτέ να σ΄ εκτιμώ. Φυσικά θα εκτιμώ και τον φίλο μας, ο οποίος πιστεύω πως καταλαβαίνει αλλά δεν μπορεί.