Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

Καλησπέρα Άγγελε

Αγαπητέ Άγγελε είμαι πολύ χαρούμενος γιατί διαπιστώνω πως εγώ ήμουν ο κακός της υπόθεσης.
Διαπιστώνω πως σ΄ αγαπούν πολύ και εγώ δεν το είχα καταλάβει.
Αυτό συνέβη και με ανθρώπους του ΛΗΛΑ πριν ένα χρόνο και με ανθρώπους του πολιτιστικού πριν λίγες μέρες!!!
Αγαπητέ Άγγελε,όλα καλά κι όλα ωραία.
Εγώ θα γράφω πάντα την άποψή μου και δεν μ΄ ενδιαφέρει η επόμενη μέρα.
Μετά από δική μου ανάρτηση, πήραν το μήνυμα στον ΛΗΛΑ και ....
αποκατέστησαν την αδικία που είχαν κάνει σε βάρος σου και μετά από δική μου ανάρτηση, είπαν ένα ευχαριστώ σ΄ εσένα και οι του Πολιτιστικού.
Αγαπητέ Άγγελε, εύχομαι να σ΄ εκτιμούν όλοι και για πάντα.
Εγώ θα σ΄ εκτιμώ όπως μέχρι σήμερα. δεν θα φτάσω όμως στο σημείο να κάνω δημόσιες σχέσεις.
Αυτές τις έχουν ανάγκη, αυτοί που θέλουν να είναι στην δημοσιότητα.