Τρίτη 18 Απριλίου 2017

Νίκος Δαφνής

Μπορεί κάποιοι να έχουν την άποψή τους για τον κ. Νίκο Δαφνή, αλλά εμένα δεν θα μου αλλάξουν την δική μου.
Ο κ. Δαφνής στάθηκε κοντά μου και κοντά στην οικογένειά μου στα δύσκολα και εγώ δεν υπήρξα ποτέ αχάριστος.
Γνώρισα ανθρώπους, φίλους του, οι οποίοι μου συμπεριφέρθηκαν καλύτερα ....
και από αυτούς που δήλωναν φίλοι μου.
Ποτέ δεν μου ζήτησε να γράψω κάτι για τον ίδιο και ποτέ δεν μου τηλεφώνησε για να μου μεταφέρει κάτι από το παρασκήνιο.
Δηλώνει προεδρικός (Παπακωνσταντίνου), αλλά είναι πιο κοντά στην άποψη των φίλων του Σταύρο και Μάρκο, οι οποίοι λένε πως αν βάλει υποψηφιότητα για βουλευτής θα εκλεγεί και όχι στην άποψη αυτών που λένε πως μπορεί να είναι και υποψήφιος πρόεδρος της ΕΠΣΕ!!!!
Κύριε Δαφνή, ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σ΄ εσάς και την οικογένειά σας.