Τρίτη 18 Απριλίου 2017

Στην διάθεσή σας πάντα

Σε κανέναν δεν αρνήθηκα τον διάλογο, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα μπορούσα να ανεχθώ για πολύ τους δήθεν και τους υβριστές μου.
Όποιος θέλει να ασχοληθεί με τα κοινά, θα πρέπει να μάθει και να αντέχει και στην κριτική.
Η μαγκιά απαιτεί και κάποια πράγματα, τα οποία αν δεν τα έχεις, είναι καλύτερα να την αφήσεις ήσυχη.
Κύριοι, το ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ το χρησιμοποιεί ....
ο Αλαφούζος.
Εσείς δεν φτάσατε ακόμη σ΄ αυτό το επίπεδο.
Μέχρι να φτάσετε καλά θα κάνετε να λέτε αλήθειες και να μην προσπαθείτε να κρυφτείτε ο ένας πίσω από τον άλλον.
Εγώ δεν είμαι μέλος καμιάς διοίκησης και φυσικά δεν θ΄ απολογηθώ σε κανέναν για τα όσα συνέβησαν στην ομάδα όλα αυτά τα χρόνια.
Η δουλειά μου δεν είναι ν΄ ασχοληθώ με τα προσωπικά και τα επαγγελματικά των άλλων και δεν το έχω κάνει ποτέ.
Έχω κάθε δικαίωμα να ασκώ κριτική και να σχολιάζω θέματα που αφορούν την ομάδα.
Όποιος λοιπόν έχει άλλη γνώμη, δεν έχει παρά να ζητήσει να το συζητήσουμε δημόσια.
Τα όποια σχόλια κάνουμε, αφορούν την ομάδα και όχι το σπίτι ή την εργασία κανενός.
Δεν είμαστε όλοι ίδιοι κύριοι.