Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2024

Την καλησπέρα μου

 - Κύριε Βρακά, αγαπητέ Βαλάντη, δεν φταίω εγώ, για τις όποιες εξελίξεις στο χώρο της διαιτησίας, στην Εύβοια.
Εγώ δεν έχω αλλάξει την στάση μου, απέναντι σε κανέναν.
Όταν όμως θέλουμε να είμαστε με την αλήθεια, να την λέμε ολόκληρη και όχι την μισή.
Είναι λοιπόν αλήθεια πως το "ή και οι δύο ή κανένας" πέρασε, γιατί οι διοικούντες την ΕΠΣΕ, δεν μπορούσαν να κάνουν ...διαφορετικά.
Αφού λοιπόν ήθελαν να αλλάξουν την Επιτροπή για λόγους που όλοι ξέρουν, έπρεπε να βρούνε άλλους και δεν είχαν και πολλές επιλογές και έτσι έφτασαν στον Καμπούρη και στον Βρακά, οι οποίοι πήγαιναν πακέτο, γιατί πακέτο οι ίδιοι άνθρωποι τους είχαν διώξει.
Αγαπητέ Βαλάντη, δεν είμαι εναντίον σας, εκτός κι αν η αλήθεια είναι αυτή που ενοχλεί.
Δεν θέλω να ενοχλώ με ερωτήσεις, γιατί ποτέ δεν θα πάρω απαντήσεις. Θα το κάνω για τελευταία φορά.
- Γιατί δεν είσαι εντάξει με τον Σύνδεσμο;
- Είναι θεσμός η διοίκηση του Συνδέσμου και η Επιτροπή; Έχει δικαίωμα κάποιος να μειώνει, να μην συζητά με τον άλλον;
- Ποιος μπορεί να αποκλείει διαιτητές από αγώνες;
- Ποιος μπορεί να "δίνει κάτι παραπάνω " σε κάποιους διαιτητές;
- Ποιος μπορεί να μας πει την αλήθεια για τα δήθεν τεστ τα οποία περνάνε οι διαιτητές;
 Αγαπητέ Βαλάντη, η διαιτησία δεν θα λειτουργήσει ποτέ, όταν την έχουμε κόψει σε φέτες.
Εγώ Βαλάντη είμαι αυτός ο οποίος καλούσα τον Καρατζά, τον Παπακυριάκο, τον Φώτη, την Μαργαρίτη και άλλους να μην κάνουν φέτες τον Σύνδεσμο και δεν μπορεί κανείς να με κατηγορεί σήμερα.
Σήμερα αγαπητέ Βαλάντη κάνω μια πρόταση.
Η Επιτροπή Διαιτησίας, Καμπούρης, Βρακάς, Χουλιαράς να προχωρήσει σε συζήτηση με την ΕΠΣΕ και τον Σύνδεσμο, χωρίς πείσματα και αποκλεισμούς και όλοι μαζί να κάνετε μια νέα αρχή.
Πρέπει να παραμείνετε στην θέση σας μέχρι να παρθεί απόφαση και να δοθεί μια λύση που θα είναι αποδεκτή και συμβιβαστική, από όλους.
Ο στόχος της διάλυσης του Συνδέσμου ή το να φύγουν αυτοί και να αναλάβουν άλλοι, θα φέρει πολύ χειρότερα αποτελέσματα και θα κάνει μεγάλο κακό στην διαιτησία και στο Ευβοϊκό ποδόσφαιρο..
Την καλησπέρα μου