Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Θα γράψω

Σήμερα ήταν μια δύσκολη μέρα για κάποιες ομάδες.
Εγώ ήμουν και παραμένω ψύχραιμος. Πήρα τις κόρες μου πήγα στην κοπή πίτας της ΑΕ ΛΗΛΑΝΤΙΟΥ, επειδή το ήθελα κι επειδή το ζήτησαν και οι κόρες μου και στην συνέχεια παρακολούθησα την εξέλιξη των αγώνων.
Ήταν όμορφα και θέλω να ευχαριστήσω τον....
Nίκο Ρόγκα, την Μαρία Κούτουλα και όλα τα παιδιά της ΑΕ ΛΗΛΑΝΤΙΟΥ, για την φιλοξενία.
Τώρα πολλοί περιμένουν να γράψω διάφορα για τον αγώνα ΕΡΕΤΡΙΑ-ΚΥΜΗ, αλλά και για τον αγώνα ΛΗΛΑΣ - ΙΣΤΙΑΙΑ. Δεν βιάζομαι και δεν έχω λόγους να γράψω τώρα κάτι. Περιμένω ν΄ ακούσω ποιοι έχουν την δύναμη να αναλάβουν ευθύνες και ποιοι όχι.
Θα επαναλάβω και πάλι, πως δεν μ΄ αρέσουν οι προπονητές που κάνουν άστοχες και επαναλαμβανόμενες δηλώσεις.
Δεν μ΄αρέσουν αυτοί οι οποίοι λειτουργούν εκδικητικά και αυτοί οι οποίοι πιστεύουν πως είναι κάποιου μεγέθους και φουσκώνουν όπως το φαρινάπ.
Δεν μου αρέσουν ούτε αυτοί οι οποίοι περιμένουν να χάσει μια ομάδα, για να πάρουν την εκδίκησή τους.
Κύριοι είμαι ψύχραιμος και περιμένω. Δεν βιάζομαι.
Θα γράψω πάντως πολλά και διάφορα.