Τρίτη 28 Μαΐου 2013

ΣΕΦΕΡΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε μαζί μας ο κ. Σεφερλής Χρήστος, μας είπε:
¨Δεν ξέρω τι γράψατε εσείς ή κάποιοι άλλοι, αλλά η αλήθεια είναι μία και απλή. Έτρεχα καθημερινά για να μεταδίδω αγώνες  για τον 96,5 και να βγάζω φωτογραφίες για το ΔΥΝΑΤΑ & ΑΘΛΗΤΙΚΑ. Είχα γίνει ο Βέγγος του ραδιοφώνου. Τα δεχόμουν όλα, ακόμη κι όταν χασκογελούσαν και έλεγαν διάφορα. Το .....
τελευταίο όμως που έκαναν και έχει σχέση με την γιορτή του ΔΥΝΑΤΑ & ΑΘΛΗΤΙΚΑ και τις βραβεύσεις ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Εγώ δεν είμαι χθεσινός. Έχω πολλά χρόνια στην ενημέρωση και καταλαβαίνω πολλά πράγματα. Φαίνεται πως δεν τους ήμουν πλέον χρήσιμος και θέλησαν να μειώσουν την προσφορά μου. Δεν είχα άλλη επιλογή. Έπρεπε να φύγω και έφυγα. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους οι οποίοι μόλις έμαθαν τις εξελίξεις μου έκαναν πρόταση συνεργασίας, αλλά δεν θα απαντήσω σε κανέναν ούτε αρνητικά, ούτε θετικά. Θα ξεκουραστώ και στο τέλος Αυγούστου θα δω τι θα κάνω¨.

ΣΧΟΛΙΟ: Ξέρουμε καλά το θέμα, αλλά δεν θα γράψουμε την άποψή μας, αφού δηλώσαμε πως δεν θα σχολιάζουμε τους ραδιοφωνατζήδες.
¨