Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Ψυχραιμίααααα

Δεν μ΄ενδιαφέρει τίποτα και δεν μ΄ απασχολεί το τι εκτοξεύει ο καθένας εναντίον μου. Εγώ δεν θα φτάσω στο επίπεδο ν΄ ασχοληθώ με τα προσωπικά κανενός. Ο καθένας έχει την άποψή του για τους άλλους, αλλά δεν επιτρέπει σε κανέναν να κρίνει την δουλειά και την συμπεριφορά του.Αν αυτό είναι λογική, τότε να προσκυνήσουμε όλοι τον αγά κι ας μη ζούμε σε περίοδο Τουρκοκρατίας.
Δεν έχω κρίνει και δεν έχω σχολιάσει ποτέ την προσωπική ζωή .....
κανενός και δεν θα το κάνω, όσο κι αν προκληθώ. Σχολιάζω τους πολιτικούς κάθε βαθμού και φυσικά όσους ασχολούνται με τα κοινά και όχι άν και που ξενοκοιμήθηκαν, αν τα οικονόμησαν ή αν έχασαν χρήματα, ούτε αν και πόσα πήραν από τον οποιονδήποτε.
Δεν με τρομάζουν οι κακίες και οι μικροπρέπειες κάποιων και ούτε είχα φίλους φίδια. Τόσα χρόνια έχω μαθει να ξεχωρίζω και να κρατώ αποστάσεις.
Φίλες και φίλοι δεν θ΄ απολογηθώ στους ¨πατριάρχες¨ για την προσωπική μου ζωή.
Οι σχέσεις μου με την ενημέρωση, δεν είναι χθεσινές και δεν θα δώσω τώρα εξετάσεις.
Απειρες φορές έχω στηρίξει ανθρώπους της ενημέρωσης, ακόμη κι αυτούς που μ΄ εβριζαν.
Ας βγούνε όμως αυτοί που παριστάνουν τους άγιους να μας πούνε τι έλεγαν για συναδέλφους τους πριν συνεργασθούν μαζί τους.
Εγώ γράφω ονόματα. Τι έλεγαν για τους κυρίους Αποστολίδη, Χατζή, Δαλιάννη, Βέττα, Κατσαμάγκο, Λαϊνιώτη και άλλους.
Φυσικά δεν θα το κάνουν ποτέ, γιατί έτσι έχουν μάθει. ΄Ετσι κάνουν την δουλειά τους.
Εγώ δεν γράφω καλά λόγια για κανέναν, αν δεν αξίζει κατά την άποψή μου.
Δεν θα βρίσω όμως και δεν θα απειλήσω κανέναν ποτέ. Απειλούν και βρίζουν αυτοί που δεν έχουν επιχειρήματα.
Φυσικά δεν ανήκω και σ΄ αυτούς, οι οποίοι όπως λένε,  όλα τα κάνουν αφιλοκερδώς κι επειδή αγαπούν τον αθλητισμό και θέλουν να προσφέρουν στα κοινά!!!!
Το αν αυτό ισχύει το ξέρουν όλοι!!
Ψυχραιμία λοιπόν και υπομονή.