Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Βασίλης Χατζής

Κύριε Χατζή, δεν πιστεύω να σας πήρε η μπάλα ως συνήθως;
Μέχρι τώρα οι γνωστοί μεγαλοραδιοφωνατζήδες ¨΄εδειχναν¨ τον κ.  Χατζή ως τον άνθρωπο ο οποίος μας μετέφερε τα μυστικά τους. Τώρα τι έχουν να μας πούνε; Την ώρα κάποιας σύσκεψης ήταν ανάμεσά τους και ο κ.  Χατζής. Κάτι ειπώθηκε, με κάποιον μίλησαν τηλεφωνικά και σε ελάχιστα λεπτά της ώρας εγώ είχα .....
σχολιάσει κάτι σχετικό.
Πάει λοιπόν ο μύθος που ήθελε τον Χατζή να μου τα λέει.
Τι κάνουμε τώρα; Πως θα βρούμε τον άνθρωπο ο οποίος μου τα λέει;
Εκτιμώ και σέβομαι τον διευθυντή του 96,5 τον κύριο Μπατσακούτσα, άσχετα άν διαφωνώ μαζί του σε διάφορα θέματα, όπως προφανώς διαφωνεί κι αυτός και θα ήθελα να του πω, πως οι μεγάλοι ραδιοφωνατζήδες είναι αυτοί οι οποίοι ¨κελαϊδούν¨ περισσότερο από τον κ.  Χατζή και τους λόγους τους ξέρουν όλοι.
Κύριε Μπατσακούτσα είμαι ο τελευταίος που θα ήθελε να σταματήσουν οι περιγραφές των αγώνων από τα γήπεδα της Εύβοιας. Πρώτον γιατί χωρίς έξοδα μάθαινα τι συμβαίνει στα γήπεδα και δεύτερον επειδή είχα να σχολιάσω και τις γνωστά και απίστευτα μαργαριτάρια που έρριχναν οι κύριοι που έκαναν περιγραφή.
Είσθε έξυπνος άνθρωπος και ξέρετε καλά το συνάφι μας. Δεν ξέρετε εσείς ποιοί δημιούργησαν το πρόβλημα;
Είναι δυνατόν ν΄ ακούσει εμένα η ΕΠΣΕ ή ο κ. Παπακωνσταντίνου;
Κύριε Μπατσακούτσα, πιστεύω πως ξέρετε την αλήθεια και πιστεύω πως δεν έχετε παρασυρθεί κι εσείς.
Μαζί δεν έχουμε μιλήσει ποτέ. Αυτοί όμως που σήμερα λασπολογούν, μέχρι χθές μου τηλεφωνούσαν και έλεγαν διάφορα για να κάνουν την δουλειά τους. Τέτοιοι είναι και γι΄ αυτό δεν τους χρειάζομαι....
Ξέρετε εσείς τι έχει πει ο ένας για τον άλλον. Ξέρουν φυσικά πολλά και κάποιες κυρίες οι οποίες για διάφορους λόγους ¨τους  είπανε μια καλημέρα¨!!