Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Εγώ φταίω;

Η τεχνολογία έχει προχωρήσει, αλλά οι γνώσεις μου δεν μου επιτρέπουν να ακολουθήσω αυτη την εξέλιξη. Αυτός φυσικά ήταν κι ένας σοβαρός λόγος για να μη συνεχίσω στο ραδιόφωνο. Δεν ήθελα να αισθάνομαι άσχημα και μειονεκτικά, έχοντας δίπλα, ή απέναντί μου, ανθρώπους με τεράστια εμπειρία, ανθρώπους παρα μορφωμένους, εννοώ με περισσότερη μόρφωση από αυτή που θα χρειαζόταν, ανθρώπους με τεράστιες διασυνδέσεις σε αθλητικό και πολιτικό επίπεδο και πολλά άλλα. Όταν έκανα εγώ ραδιόφωνο δεν υπήρχε αυτή η τεχνολογία που υπάρχει σήμερα. Σήμερα, σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες οι ραδιοφωνικοί σταθμοί δεν μεταδίδουν μόνο ήχο, αλλά και εικόνα!!
Το ξέρατε εσείς αυτό; Εγώ πάντως όχι.
Τέρμα αυτά που ξέρατε. Τώρα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα θα έχετε στην οθόνη του κινητού σας, εικόνα από κάθε πολιτικό, κοινωνικό ή αθλητικό γεγονός!! Θ΄ ακούτε για παράδειγμα εμένα από το στούντιο να σας δίνω στοιχεία ενός αγώνα και την ίδια στιγμή να βλέπετε και το βίντεο του αγώνα ή φωτογραφίες.....
Κουφό εεεεε;
Το πρόγραμμα αυτ΄θα εφαρμοσθεί πιλοτικά αυτό το.....
Σαββατοκύριακο και λέμε πιλοτικά γιατί τα άτομα που ανέλαβαν να το εφαρμόσουν ακόμη δεν το έχουν μάθει καλά
Αυτός είναι και ο λόγος που η ΕΠΣ Εύβοιας, έχει έτοιμες καμιά 30αριά κάρτες εισόδου στα γήπεδα της Εύβοιας.
Μακάρι να πετύχει το σύστημα αυτό και ζηλεύω που δεν θα είμαι μέσα στους φωτορεπόρτερ των ραδιοφωνικών σταθμών!!!
Κύριε Παπακωνσταντίνου, μήπως υπάρχει κάποιο ΙΕΚ να πάω για εκπαίδευση;