Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Δεν είμαι φίλος του

Άλλο πάλι κι αυτό. Ούτε δήλωσα ποτέ κάτι τέτοιο, ούτε το προσπάθησα, ούτε το χρησιμοποίησα. Δεν θα μπορούσα να είμαι φίλος με τον πρόεδρο της ΕΠΣΕ και αναπληρωτή πρόεδρο της ΕΠΟ κ.  Γιάννη Παπακωνσταντίνου. 
-Δεν γνωριζόμαστε από παιδιά, οπότε παιδικοί φίλοι δεν είμαστε.
-Δεν έχουμε οικογενειακές  σχέσεις, οπότε ούτε οικογενειακοί φίλοι θα μπορούσε να είμαστε.
-Δεν τον ενδιαφέρει οι πολιτική, άρα δεν είμαστε ούτε .....
πολιτικοί φίλοι
Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα. Δεν ανήκω σ΄ αυτούς που θα μπορούσαν να δηλώσουν φίλοι με τον κ.  Παπακωνσταντίνου. Στο κάτω κάτω έχει τόσους πολλούς ¨φίλους¨.
Τι σόϊ φίλοι είναι όμως κάποιοι με τον κύριο Παπακωνσταντίνου, όταν προσπαθούν να του βάλουν τρικλοποδιές;
Είναι δυνατόν να είσαι φίλος του και να επιδιώκεις να τον οδηγήσεις σε γκάφα;
Είναι δυνατόν να κάνεις συσκέψεις για να δεις πως θα τον ξεπεράσεις ή πως θα τον σπρώξεις να παραβεί τους κανονισμούς για να φτιάξεις το ΕΓΩ σου;
Ο φίλος στηρίζει με νύχια και με δόντια τον φίλο του, όποιο κι αν είναι το τίμημα.
Και κάτι ακόμη. Έχω ξαναγράψει πως ο κ.  Παπακωνσταντίνου, έχει την ευθύνη του Ελληνικού ποδοσφαίρου μαζί με τα άλλα μέλη της διοίκησης της ΕΠΟ. Πως είναι λοιπόν δυνατόν κάποιος να του λέει πως τον έχω παρασύρει εγώ ή κάποιος άλλος στο θέμα της απόφασης για τα ραδιοτηλεοπτικά;
Τόσο πολύ εκτιμάς τον φίλο σου και την νοημοσύνη του;
Είσαι τόσο φίλος του, που δεν ήξερες τι θα γινόταν; Είσαι τόσο φίλος του που ακόμη και σήμερα δεν έχεις καταλάβει τίποτα;
Κύριε Παπακωνσταντίνου, θα ήθελα να σας είχα γνωρίσει πολλά χρόνια πριν και να μου δινόταν η ευκαιρία να γίνω φίλος σας. Άν όμως γινόμουν τέτοιος φίλος όπως ο κύριος αυτός, καλύτερα που δεν σας γνώρισα, γιατί όπως λέει κι ο λαός, όταν έχεις τέτοιους φίλους τι τους θέλεις τους εχθρούς.