Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Βασίλης Χατζής

Βασίλη καλησπέρα.
Να ξέρεις πως ακόμη 
κι ο θεός ξεχνά. 
Ο Στέλιος ποτέ.
Δεν ανήκω σ΄ αυτούς που σ΄ έχουν ανάγκη
και σου λένε ΝΑΙ.
Ανήκω σ΄ αυτούς που σ΄ εκτιμούν και σε πάνε, 
γι΄ αυτό θα σου λέω και όχι. 
Θα σου λέω την άποψή μου.
Εγώ μπορώ και γράφω την άποψή μου, 
χωρίς να φοβάμαι την αντίδραση παραγόντων κλπ.
Βασίλη, εγώ δεν θ΄ αλλάξω τώρα την άποψή μου και δεν......
θα δώσω τώρα εξετάσεις. Τις πρώτες μου εξετάσεις στο χώρο της ενημέρωσης της έδωσε σε ηλικία 14 ετών.. Από τότε Βασίλη πέρασαν 41 χρόνια. Τώρα και να θέλω δεν μπορώ να γίνω μαλάκας Πέρασαν τα χρόνια. Θα σε στηρίζω φανερά γιατί σε πάω και γιατί δεν έχεις την πούστικη συμπεριφορά άλλων οι οποίοι θέλουν όλους τους άλλους εργαλεία τους για να ανεβάζουν το ΕΓΩ τους. Αυτούς Βασίλη να τους βοηθάς, αλλά με ότι κι αν πολλαπλασιάσεις το ¨0¨ το αποτέλεσμα θα είναι μηδέν.