Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Άποψή μου

Όταν ένας παράγοντας αποκαλεί μία κυρία πουτάνα, επειδή έτυχε να είναι βοηθός διαιτητή σ΄ έναν αγώνα και ίσως κάτι να υπέδειξε λάθος, πως περιμένει να τον χαρακτηρίσουμε;
Άνανδρο για να μη γράψω κάτι χειρότερο. Αφού πάει πίσω από το συρματόπλεγμα και μέσα στον όχλο για να βγάλει τ΄ απωθημένα του. Θα το έκανε αυτό αν εκεί ήταν ο σύζυγός της, ο αδερφός της ο πατέρας της;
Μπορεί να βγει και να παραδεχθεί πως το είπε; Κότα είναι ο.....
τύπος και δεν θα το παραδεχθεί ποτέ.
Τέτοιες κότες μαζεύτηκαν πολλές τελευταία, αλλά λυπάμαι γιατί βρίσκουν και κοτέτσια, μόνο και μόνο επειδή έχουν χρήματα και παριστάνουν τον παράγοντα.
Κύριε Παπακωνσταντίνου, κύριε Ψαθά κόψτε τους τον βήχα τώρα. Είναι ντροπή να θέλετε να έρθουν γυναίκες στο χώρο της διαιτησίας και να μη μπορούμε να τις προστατεύουμε!!
Θα γίνουμε όλοι κότες;
Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη σ΄ εσάς και πιστεύω πως δεν θα κάνετε πίσω, ούτε εκπτώσεις στην ηθική σας.
Δεν έχω την δύναμη να πείσω κανέναν, αλλά όσο αυτός ο τύπος θα συνεχίσει να είναι μέλος διοίκησης ομάδας, όλοι οι διαιτητές θα πρέπει με τον τρόπο τους να στηρίξουν την συνάδελφό τους.
Εγώ δεν στήνω παιχνίδια ¨για πλάκα¨, ούτε έχω ευρώ για να παριστάνω τον παράγοντα.
Έχω όμως την δύναμη να το φωνάξω δυνατά. ¨Αποκάλεσες πουτάνα μια ανυπεράσπιστη κυρία; Θα τα κάνουμε πουτάνα όλα.¨.
Εγώ το φωνάζω δυνατά και όχι πούστικα και στο ψιθυριστό.
Αυτοί οι τύποι οι οποίοι πιστεύουν πως μπορούν με τα ¨ψιλά τους¨ να βρίζουν χυδαία, να φύγουν από τον χώρο του ποδοσφαίρου τώρα. Αν οι ίδιοι δεν παραιτηθούν ή αν οι αρμόδιοι δεν τους κόψουν το βήχα, οι διαιτητές μπορούν να τους δείξουν τι σημαίνει να είσαι πουτάνα στην ψυχή...