Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Καλημέρα κύριοι διαιτητές


 Κύριοι της διαιτησίας ξέρετε καλά πως όταν γράφω κάτι, το έχω διασταυρώσει και δεν συνηθίζω να γράφω για άλλους λόγους. Σέβομαι τους διαιτητές και τους έχω στηρίξει πολλές φορές και σε δύσκολες φάσεις. Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορώ να κλείσω τα μάτια και τ΄ αυτιά μου, μόνο και μόνο για να βάλω πλάτη και να σωθεί μια κατάσταση ή ένα πρόσωπο. Έχω όμως απορίες για τους διοικούντες τον σύνδεσμο ....
διαιτητών Εύβοιας.
Γιατί κύριοι δεν είδαμε ούτε μια ανακοίνωση όταν διαιτητής χαρακτηρίσθηκε από παράγοντα ¨στημένος¨;
Γιατί κύριοι δεν είδαμε ούτε μια ανακοίνωση όταν γυναίκα βοηθό, την αποκαλούσε πουτάνα παράγοντας ομάδας;
Αλήθεια, τα φύλλα των αγώνων τα διαβάζετε; Πότε βγάλατε έστω μια ανακοίνωση;
Για να ξεκαθαρίσουμε τις θέσεις μας. Εγώ δεν είμαι διαιτητής και δεν μ΄ ενδιαφέρουν τα συνδικαλιστικά σας.
Όταν γνωρίζω κάποια γεγονότα, έχω υποχρέωση ν΄ αναφερθώ σ΄ αυτά και άλλοι είναι αρμόδιοι να κρίνουν και ν΄ αποφασίσουν.
Αν δεν κάνω λάθος, ο Σύνδεσμος Διαιτητών δεν έχει ρόλο σε ότι έχει να κάνει με την παρουσία διαιτητών σε πρωταθλήματα, την αξιολόγησή τους και όλα τα σχετικά. Έτσι δεν είναι; Γιατί λοιπόν να παίζουμε με τις λέξεις;
Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν διαιτητή. Όταν όμως ο πρόεδρος της ΕΠΣΕ κ. Παπακωνσταντίνου και ο πρόεδρος της επιτροπής διαιτησίας κ. Ψαθάς, έχουν τις μαρτυρίες παραγόντων για γεγονότα και όχι φήμες, έχουν υποχρέωση να κάνουν αυτό που πρέπει και θα το κάνουν.
Μαθαίνω πως μέλη της διοίκησης του Συνδέσμου ζητούν στοιχεία για να τιμωρήσει κάποιον το ΔΣ της ΕΠΣΕ.
Το ίδιο διαδίδουν και κάποιοι δημοσιογράφοι.
Καλά κάνουν όλοι. Φαίνεται πως δεν άκουσαν τις δηλώσεις Παπακωνσταντίνου στο ΡΑΔΙΟ ΕΝΑ 98,1 και τον κ. Γιώργο Νικολάου. Αν τις άκουγαν δεν θα έλεγαν όλα αυτά. Είπε πως δεν θα πάει στους εισαγγελείς και στα δικαστήρια κανέναν. Η ΕΠΣΕ θα κάνει αυτό που πρέπει. Τώρα αν κάποιοι δεν καταλαβαίνουν ας πάνε αυτοί στα δικαστήρια. Κακό του κεφαλιού τους.
Κύριοι ας μη γελιόμαστε. Αν ο κ. Παπακωνσταντίνου δεν είχε αυτό που λέμε ενημέρωση, ποτέ δεν θα έλεγε όσα είπε στην εκδήλωση για την κοπή της πίτας, ούτε στο ΡΑΔΙΟ ΕΝΑ.
Ο κ. Παπακωνσταντίνου και ο κ. Ψαθάς δεν είναι χθεσινοί, ούτε άσχετοι.