Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ

Έκανε δηλώσεις στον Γιώργο Νικολάου ο γενικός αρχηγός του ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ κ.  Κώστας Γκαλούφας και μεταξύ άλλων είπε πως έχουν εμπιστοσύνη στον προπονητή κ. Γιώργο Κούτση.
Κύριε Γκαλούφα, ξέρουμε πως η διοίκηση του ΗΡΑΚΛΗ πάντα έχει εμπιστοσύνη στους προπονητές, αρκεί και οι ίδιοι οι προπονητές να έχουν εμπιστοσύνη στους εαυτούς τους και να....
δείχνουν στο γήπεδο το τι μπορούν να κάνουν.
Εγώ κύριε Γκαλούφα εξακολουθώ να έχω την δική μου άποψη. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην διοίκηση του ΗΡΑΚΛΗ Ψαχνών. Όλοι οι άλλοι είναι αναλώσιμοι και δεν το γράφω με κακία. Έτσι είναι. 
Αγαπητέ Γιώργο Νικολάου, ξέρεις πως δεν έχω κόμπλεξ και γράφω μόνο αυτό που πιστεύω.
Σε ποιόν προπονητή δεν είχε εμπιστοσύνη η διοίκηση του ΗΡΑΚΛΗ Ψαχνών; Δεν είχε στον κ. Πριόνα; Δεν είχε στον κ. Βαζάκα, στον κ. Βούζα, στον κ.  Λάμπρου και όσους πέρασαν από τον ΗΡΑΚΛΗ Ψαχνών; Είχε και μάλιστα πολύ εμπιστοσύνη, αλλά η συνεργασία μαζί τους τελείωσε όταν κάτι έπρεπε ν΄ αλλάξει στην ομάδα.
Αγαπητέ Γιώργο, η διοίκηση του ΗΡΑΚΛΗ Ψαχνών, ξέρει ποδόσφαιρο και ξέρει πότε πρέπει κάτι ν΄ αλλαξιά στην ομάδα. Θυμήσου το αυτό.