Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Δεν μ΄ ενοχλεί τίποτα

Κάνω αυτό που ξέρω, αυτό που πιστεύω και τίποτα παραπάνω.
Δεν υποχρεώνω κανέναν να με διαβάζει και να μ΄ ακούει.
Δεν ανήκω σ΄ αυτούς που κάνουν τους όποιους συμβιβασμούς, αρκεί κάπου να γράφουν ή να είναι μπροστά σ΄ ένα μικρόφωνο. Δεν είμαι ψώνιο, γιατί αυτά τα έχω χορτάσει.
Αυτό που δεν θα χορτάσω ποτέ, είναι το να σχολιάζω και το ν΄ απαντώ σε κάθε σχόλιο.
Κάθε ραδιοφωνικός σταθμός, όπως και κάθε εφημερίδα, έχουν κάποια έστω ....
δεοντολογία και κάποιες αρχές.
Αυτές τις αρχές πρέπει να τις υπηρετούν όλοι, για να υπάρξει σωστό αποτέλεσμα.
Αν κάποιος είναι υπεράνω, τότε θα αναλάβει και τις ευθύνες για την συνέχεια.
Υποστήριζα και υποστηρίζω πως δεν μπορεί να επιβιώσει ένας ραδιοφωνικός σταθμός, όταν όλοι κάνουν το χόμπι τους!!!
Είναι εύκολο να λες πως θέλει να κάνεις μια εκπομπή και πως δεν θέλεις χρήματα, αλλά ποιος θα πληρώσει τα έξοδα που έχει ο ραδιοφωνικός σταθμός;
Ποιος θα πληρώσει το δικό σου χόμπι και την προβολή;
Ακούω πολλά και όχι μόνο από "αγνώστους", αλλά κι από "γνωστούς".
Κύριοι, με ξέρετε καλά. Δεν πρόκειται να βάλω μπελάδες στο κεφάλι μου. Προτιμώ την ηρεμία μου, παρά να γεμίσω το κεφάλι των τετραέξυπνων.
Δεν μ΄ ενοχλεί λοιπόν τίποτα, αλλά δεν θέλω να ενοχλήσει και η δική μου στάση στο μέλλον.