Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Πάρτε το αλλιώς

Ας μη γελιόμαστε. Κάθε ομάδα έχει τις φιλοδοξίες της και καλά κάνει, αλλά θα πρέπει και όσοι υπηρετούν την ομάδα να κοιτάζουν τα καθήκοντα που έχουν αναλάβει και όχι θέματα που δεν τους αφορούν.
Επειδή δεν έχω μάθει να μην μιλάω και να παριστάνω τον βλάκα, θέλω να γράψω κάτι για την ΑΕΚ Χαλκίδος, τον προπονητή και τον πρόεδρο.
Αγαπητέ κύριε Ελευθεριάδη, ως πρόεδρος της ΑΕΚ βάλατε κάποιους στόχους και φυσικά, χρήματα.
Πήρατε για προπονητή τον κύριο Σταματίου Κώστα και καλά κάνατε, αφού....
και τις ομάδες γνωρίζει και έχει εμπειρία για να οδηγήσει την ομάδα στην άνοδο.
Αγαπητέ κύριε Σταματίου, σας εκτιμώ, αλλά θα γράψω την άποψή μου.
Αν πράγματι έχετε αναλάβει την προεκλογική εκστρατεία του κ. Κιούση, καλύτερα θα ήταν για το καλό της ΑΕΚ Χαλκίδας να δηλώσετε παραίτηση από την θέση του προπονητή, εκτός κι αν αυτό είναι γνωστό στον πρόεδρο κύριο Ελευθεριάδη, οπότε γιατί να έχω πρόβλημα εγώ.
Πρόεδρε κύριε Ελευθεριάδη, επειδή κάτι ξέρω κι εγώ, είχα υποχρέωση να γράψω την άποψή μου και να μην παριστάνω τον Πόντιο Πιλάτο.
Η ΑΕΚ Χαλκίδας δεν έχει κανέναν λόγο, να γίνει το μαύρο πρόβατο ή ο σάκος του μποξ.
Αν χρειασθεί θα επανέλθω.