Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Εξηγήσεις Νο2

....η συνέχεια
Με τον κ. Παπακυριάκο φαίνεται πως έχουμε κοινούς φίλους, αν κρίνω από τις προσπάθειες που κάποιοι κάνουν για να χαμηλώσουν οι τόνοι.
Αγαπητέ κύριε Παπακυριάκο, δεν το πιστεύετε αλλά δεν σας έχω κατηγορήσει ποτέ και πουθενά. Είσθε καλός άνθρωπος και καλός διαιτητής και προσπαθείτε με το ιδιαίτερο χιούμορ σας να είσθε και ευχάριστος. Πιστέψτε το σας εκτιμώ. Έχω γράψει σε τι διαφωνώ. Ο κάθε διαιτητής έχει το δικό του στυλ και ύφος, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κάνει αστειάκια λίγο ....
πριν, κατά την διάρκεια και λίγο μετά τον αγώνα. Αυτά τα έχω πει και τα έχω γράψει και στο παρελθόν. Οφείλω να ομολογήσω πως αλλάξατε σε μεγάλο βαθμό και το είπα μιλώντας στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ.
Θέλετε ν΄ αναφερθώ σ΄ αυτά που εσείς λέγατε περιφερόμενος στην περίφραξη και στους χώρους των αποδυτηρίων του Ενωσιακού, πριν λίγο καιρό;
Θέλετε να σας θυμίσω τι λέτε παρέα με τον συνεργάτη σας στο ΔΣ φοβερό πρώην διαιτητή ο οποίος καμαρώνει γιατί η Επιτροπή διαιτησίας της ΕΠΣΕ τον ορίζει να βαθμολογήσει τον κ. Σέγκο και δεν ξέρω ποιόν άλλον; Κύριε Παπακυριάκο, πειράζει που όλα αυτά είναι αλήθεια;
Συγχωρέστε με αλλά δεν έχω μάθει σε συμβιβασμούς και ιδιαίτερα όταν διαπιστώνω πως κάποιοι δεν λένε να διορθωθούν και δεν λένε να αφήσουν νέους διαιτητές να παίξουν δίπλα σε έμπειρους και καλούς για να μάθουν.
Κύριε Παπακυριάκο, πείτε μου τι θα γινόταν αν αυτό που έγινε στην Λάμψακο το είχε κάνει ο κ.  Κάμπαξης.
Μ΄ αυτό κλείνω και σας εύχομαι χρόνια πολλά και πάντα με υγεία