Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Καλημέρα

Έκλεισα το βράδυ με τον κ. Παπακυριάκο και την κυρία Φραντζή και θα ξεκινήσω την μέρα μου με την κ. Φραντζή και τον κ. Παπακυριάκο.
Θέλω ειλικρινά να ζητήσω συγνώμη, αν αληθεύουν αυτά που μου είπε συνεργάτης μου, αλλά δηλώνω πως εγώ θα το ξανακάνω και ξέρει καλά ο κ. Ζώμας τι εννοώ.
Δεν επιλέγω τα παιχνίδια που θα πάω να περιγράψω για το ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ 104,1 και ειδικά χθες δεν θα μπορούσα να το κάνω, αφού ήταν το μοναδικό παιχνίδι. Φυσικά δεν ψάχνω να βρω που....
σφυρίζει ο κ. Παπακυριάκος για ¨να τον περάσω γεννεές δεκατέσσερες¨ όπως ο ίδιος λέει.
Δήλωσα πως δεν ήταν κακός ούτε ο κ. Δελχάς, ούτε ο κ. Παπακυριάκος, ούτε η κυρία Φραντζή.
Συζητάμε για μια φάση διαρκείας στην οποία τα έκανε μαντάρα ο κ. Παπακυριάκος, φυσικά το ότι η κυρία Φραντζή έφτασε στο γήπεδο 12΄ πριν την έναρξη του αγώνα και αποχώρησε αμέσως μετά την λήξη και πάντως πριν κλείσει το φύλλο αγώνα, αλλά και το ότι οι διαιτητές δεν έκαναν ζέσταμα πριν τον αγώνα.
Αυτά για να μην έχουμε παρεξηγήσεις και για να μην λένε στα καφέ ¨συνδικαλιστές της διαιτησίας¨ αυτά που λένε.
Κύριοι, αυτά που λέτε σας χαρακτηρίζουν. Εμένα οι θέσεις δεν μ΄ ενδιαφέρουν και οι συνεργάτες στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ το γνωρίζουν. Άλλοι είναι αυτοί οι οποίοι θέλουν καρέκλες και κάνουν συμβιβασμούς για να τις έχουν.