Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Καλημέρα αρχηγέ

Να στείλω από καρδιάς μια καλημέρα στον τερματοφύλακα και αρχηγό της ΕΡΕΤΡΙΑΣ τον κ. Μυτακίδη.
Άκουσα κάποια παράπονα από διάφορους και θα ήθελα να δώσω κάποιες απαντήσεις.
Η προσφορά Μυτακίδη στον ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΕΡΕΤΡΙΑΣ είναι μεγάλη και γνωστή σε όλους.
Θα ήμουν ηλίθιος αν αμφισβητούσα την αγάπη του Μυτακίδη για την ομάδα. 
Αρχηγέ, προφανώς ήσουν ενοχλημένος από την ήττα και θεώρησες πως σας ....
αδίκησε ο διαιτητής και οι βοηθοί του. 
Αυτό χωράει συζήτηση και κάποια στιγμή θα μας δοθεί ευκαιρία να το συζητήσουμε.
Σήμερα θέλω με την καλημέρα μου, να γράψω και κάτι απλό.
Αγαπητέ κύριε Μυτακίδη, ο τελευταίος που θα σας αμφισβητήσει είμαι εγώ.
Θέλω να πιστεύω πως το σχόλιό μου δεν θα είναι η αφορμή για να χαλάσει το καλό κλίμα που υπάρχει στην ομάδα της ΕΡΕΤΡΙΑΣ.